REFLECTION OF THE SUN

Modell: Viktor Frisk [http://werun.nyheter24.se/viktorfrisk] Nikon D40 + Nikon Nikkor AF 50/f1.8D

Hej igen! Blev inte så lång bloggpaus denna gång, antagligen för jag saknade bloggen och er såklart! Ville lägga upp dessa bilder på Viktor för dem är annourlunda, älskar hur ljuset reflekteras! Kan ju kortfattat berätta vad som hänt den senaste veckan då, jag har jobbat som tuuuusan (inte varit ledig sen i tisdags, dock är jag ledig imorrn!) Igår införskaffade jag även en bil, så nu kan jag tuta iväg på vägarna när jag vill! På fredag åker jag iväg till Gotland i 5 dagar, så hoppas fotolusten är tillbaka då! Vill även säga att bara för jag bloggar nu betyder inte det att jag kommer vara aktiv här, kommer publicera inlägg när jag känner för det! Ha det fint mina underbara läsare!
35
Clara

sv; jo min dag har vart bra, din då?:)

Tilda Larsson

S: Tusen tack malin!:D

Isabella Aflaki

TACK :D

josefinefrisk

sv: jadå den har varit okej, får väll hoppas att din också har varit bra ! :)

photosbymalin.se ♥ FOTO

svar: Kul att du är med i Dagens blogg! :D Jag hör av mig när jag utsett en vinnare imorgon :)



Ska vi följas via bloglovin? Älskar att läsa nya bloggar ^^

SVARA I INLÄGGET UNDER TACK!

Anonym

älskar bilderna !

martina

jättefina bilder :)

martina

sv: tack detsamma :)

Nina | FOTO

Fina!

Malin

Jättefina bilder!! :D

stina

SV: jodå, lite trött bara! själv då? :-)

J

har du fotat dom? :D

okej ska lägga till dig nu.

kram!

Malin

Absolut, du då? :)

HANNA

sv: tack så mycket :D

Jossan

Sv. haha sådär, inte det roligaste att vara förkyld;)

photosbymalin.se ♥ FOTO

svar: har läst inlägget, men jag vet inte riktigt om det är meningen eller om hon stavat fel :P

Rebecca

SV: Jadå, packat och varit med några kompisar som jag inte träffat på länge så dagen har allt varit bra :) Själv då? :)

Julicious

Hejhej!

Vet du kanske inte gillar reklam och sånt. Såfall verkligen ledsen. Men ville bara tipsa om att jag lottar ut en valfri klocka från merattityd.se på min blogg. Inte mycket som behövs göras för att vara med och tävla om den. Så varför inte kika in och kolla. Lyckka till!

http://kooorecic.blogg.se/2011/august/nu-drar-vi-igang-tavlingen.html#comment



alicia

Jag har lagt till dig! :D

Agnes <3

Jag har fast en bra dag, du själv då? :)

Emma [hockey & foto]

Jättefina bilder, som alltid! :D

Terese

Fina bilder, önskar att jag va lika bra som du.

Följ varandra på bloglovin?

Patricia

Du ska bara blogga om du känner för det, ingen press!

Victoria (fotoblogg)

hittade hit av en slump men jag måste bara säga att fjärilsbilderna här i ett tidigare inlägg är helt underbara! :)

photosbymalin.se ♥ FOTO

svar: haha jaha, nu fattar jag ;)

photosbymalin.se ♥ FOTO

Nu är Dagens blogg vinnaren utsedd, kolla om det blev du! Inte? Va med igen då, ny chans nu :D



allt bra annars? ^^

ANDRA KOMMENTARER I ANDRA INLÄGGET TACK!

Sofia - Mode, foto & personligt

fina bilder!

Bellaa

sv; det är väl sisådär, men ska inte klaga!

Hur har du haft det själv? :)

MADDES

Vill du bli en av tre läsare som vinner ett valfritt smycke från grymma smyckesmärket treejewellery.se?



Då ska du klicka på länken nedan och följa de enkla tävlingsreglerna!!

http://maddisenj.blogg.se/2011/august/smyckestavling.html

johanna<3

sv: tack och desamma<3;)!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Snygga bilder som vanligt!! =)



sv: hihi åh, kul att du gillar dagens-skratt inläggen! :D Om du kan en rolig historia får du gärna skicka in till mig! <3

tovearvidsson

Hej, nu följer jag dig. följ gärna mig nu (:

Clara

vad härligt!:)

Jenny Eriksson - med blick för livet

Fina bilder! Gillar skuggorna från hatten!

Patrik

Najs bilder :D