Fototävlingen är avslutad!

Vinnaren av presentkort värt 300 kr hos fotofyndet är bidrag nummer 3 - http://justababy.blogg.se!

Vinnaren av en 56 cm i ett reflexskärm från fotofyndet är bidrag nummer 4 - http://oliviasfotoblogg.blogg.se!

Vill tacka alla som varit med i tävlingen och även ni som röstat så flitigt! Runt 200 röster kom in och det har varit riktigt jämnt mellan alla bidrag! Erica och Olivia , skicka iväg ett mail till [email protected] med era kontaktuppgifter så ni får era priser så fort som möjligt! Vad tycker ni, var det rätt bidrag som kom etta och tvåa?
16
Foto, design, vardag - 16 år och mamma

GUUUUD VAD ROLIGT!!!

Har skickat iväg ett mail nu :)

j u l i a --

svar: tacksåmycket, vad gör du ? :)



Följa varandra via bloglovin ?

Cajsa

helt ok. nyvaken dock..xD

j u l i a --

svar: jag ska träffa några kompisar :)



Nu har jag lagt till dig på bloglovin, lägger du till mig ? :)♥

Cajsa

funderar på att gå på bio...men då blir det att gå själv och det är ju inge kul. :(

Cajsa

new years eve. :P vill gärna se den innan nyår. ^^

Cajsa

heh jo... :P men vill inte se den själv. :/

R E B E C C A - FOTO & KREATIV-COOL BRUD

Sv: okej. va kul! ja, jag har lagt till dig nu på bloglovin. Lägger du till mig ? :)

Camilla (Milliz)

Desamma! :)

Emelie

ja, jag trk det blev rätt :) båda bilderna är värd att vinna =D



allt bra med dej då idag? =)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

härliga vinnare.

Elsa Burholt

sv: tack hörru :D hoppas du följer den :)

jenny

SV: okej, :)

Elias

gillar dina bilder :)

Elias

sv: tack! :D

thea

gillar att det är så skarpa kontraster mellan bilderna, det visar ju hur mångsidigt foto är, och hur många olika tolkningar det finns! :) tycker absolut att dessa personer förtjänade sina priser! :)



gott nytt år! :)