DANIEL ADAMS - RAY @ ETUNA 18/2

Ujuj vilket drag det var! Kan säga att det var mycket folk som hade kommit för att se Daniel uppträda igår. Så mycket folk som stod på liten yta så jag blev ihopklämd hela framträdandet och fick knappt någon luft, men det var det värt! Lite synd bara att han var 25 min försenad ut på scenen och sen spelade han bara i 40 min :( Jaja jag tycker iallafall ni ska ta chansen att se honom någon gång, han är grymt bra live och hans musik är ju så j*vla grym!
40
Anna

Jag måste säga att jag är lite avundsjuk på dig, vill också se honom live :)

Snygg blogg, och sjukt snygga bilder, skall du satsa på fotograf som yrke eller blir det en hobby? :)

Annabell

Men hobby är väl minst lika bra? :)

Jag känner så själv att om jag hade någonting sådant som jag brann för och var duktig på så skulle jag nog inte vilja förstöra det genom att få betalt för det och ha ett tvång att hålla på med det varje dag livet ut, kan det inte lätt bli så att kärleken för det dör ut?

GUEVACCI

usch då! och med mig är det super ;) väldigt skönt och va ledig en vecka nu.

Vad ska du hitta på denna lördag då?

Alexandra Moland

Fin blogg! :)

~linnea

Förlåt för sent svar!

Haft mycket att göra.



SV: Det är sådär, har ont i magen och så är jag lite förkyld men det går över får man hoppas! :)

emma

fin blogg ! :)

gå gjärna in och kommentera mitt senaste inlägg och säg vad du tycker att jag ska köra veckans blogg eller frågestund ! :)

emma

sv: tack :)

okej tack för ditt svar uppskattar det verkligen :)

N A T H A L I E n y r é n

jag har lagt till dig! :)

demir

hej,

var med på min DagensBlogg. ;)

Alva Asp - 17 år och pluggar till stylist

Det ser ut att ha varit roligt! :) Ha en fin dag!

~linnea

SV: Tack så mycket sötnos!

Händer i kväll? :)

Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Trängsel hör till konserter haha :P Förstår att det var svårt att fotografera där inne, jag är van vid att göra sånna saker :P Det är inte det lättaste att armbåga folk samtidigt som man ska fota.

sanna , <3

gud va kul, blir avis nu :p

SIEL

Jag har lagt upp ett inlägg med information om hela Norge grejen, så kika in! :D

servitris/bar, på ett hotell i norge. läs lite mer :D

Emma

SV: Tack detsamma =)

M.

Var gärna med i min dagens blogg! :) <3



Kram!

sarah

HAN ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!!!! nu vart jag avundsjuk :<<<

fredrika

svar: Tack så mycket :)Trevlig helg till dig med!

Tilda > Fotobloggare

sv: Thanx! :D Snygg blogg du har ;)

Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

Kul! Kostade det något?

- M a r i a

sv; tack detsamma:)



ååh så avundsjuk! Han kommer till umeå open, måste nästan dit :D

Anna

sv ;) bra de:)

J

dets tår ute på bloggen nu :) *

Chra

Hoppas du menade sanning ! :D

Du har en grym blogg!

Elin

Tack så mycket, ha en bra dag! :)

sofie

tack så jätte mke! :)

ja allt är bra! :)

är det bra med dig?

elin&sara

nu ligger dagens blogg ute, kolla om det var du som vann :))

malin

nice stad! hha ;)

viktoria - marks största blogg!

allt bra idag? :)

elin [fotoblogg] ♥

sv: har försökt jätte länge, nu men att försöka fixa menyn men det går inte så bra :(

skulle du kunna hjälpa mig, snälla? <3

nadinn

sv : tack detsamma :)

Sandra

Detsamma!

GUEVACCI

härligt, det är kanon med mig :) vad hittar du på?



Trevligt, igår kollade ja på melodifestivalen sedan blev det skräckisar ;D vad gör du denna söndag?

malin

sv: tack detsamma! :D

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

SVAR: Tack fina du! :)

~linnea

SV: Det blev melodifestivalen för mig ^_

LIENE

sv: Hihi, ja, det är det:D Tack!

kram

Anonym

han är grym! :)

elin [fotoblogg] ♥

sv:aaa, det går jätte bra ! <3 tusen tack :D

t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

sv; åhhhhhhhhhhh han är bäst !!! så jävla värt att dra dit trots at jag höll på att dö av min mage, så jävla grym & snygg !:D