DANIEL ADAMS RAY IKVÄLL!

(bild tagen från google) Åh det ska bli så grymt ikväll att se han live! Det allra ultimataste hade varit om Oskar Linnros var där också så man fick se gamla hederliga Snook, men jag nöjer mig med ena halvan ;) Ska försöka hitta en kamera jag kan ha med ikväll, annars kommer det nog inte upp några bilder här...Åhh jag är så glad!
Fast just nu är inte min kropp på topp, var tvungen att skippa praktiken idag för jag har jätteont i ryggen sen jag och Annelie simmade igår :( Men jag ska se Daniel ikväll, även om det går så långt att jag måste sitta i rullstol!
64
ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

Hej!

Härligt att du mår bra, här är det bara toppen tack! Äntligen fredag igen, fast dock ska man jobba hela helgen, men det händer en massa roliga saker också :) Har du några roliga planer inför helgen? :)

elin [fotoblogg] ♥

sv: okej :) vad använder du för webbläsare?

elin [fotoblogg] ♥

sv: oki :) den ser knäppt ut där :P men vet du hur man fixar det?

elin [fotoblogg] ♥

sv: oki :) tusen tack :d men hur fixar man till det? :P

elin [fotoblogg] ♥

sv: tack <3 följer du min blogg? :)

tror jag följer din :P

anna

oh så kul!

sv: tack så mycket :))

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

wow vilken bild!!



Nu är gårdagens blogg framlottad, kika in och se vem som vann om du har lust! :)

Ha en fin fredag!<3

angelica

allt bra? :)

Alva Asp - 17 år och pluggar till stylist

Vad roligt! Du måste ta en massa bilder :)



Ha en bra dag! =)

danten89

Hoppas konserten blir bra :D

Ta massa bilder! ;)



Jag tror inte Eric Saade har en vinnare i Globen, tror du?

danten89

Hoppas konserten blir bra :D

Ta massa bilder! ;)



Jag tror inte Eric Saade har en vinnare i Globen, tror du?

Alva Asp - 17 år och pluggar till stylist

Svar: Jaha okej, vad synd... =(

malin

Skulle du kunna vara supersöt och rösta på min systers son? Länken är en direkt länk till hans bidrag! Tack på förhand :)



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=40517

malin

tusen tack :D

malin

Kan vi göra, så får jag veta hur konserten med Adams Daniel Ray var ;) lägger till dig nu!

malin

Nice! :D

lil' babustyle

SV: Tack så mycket! :) Din blogg är också väldigt fin! :)

lil' babustyle

SV: jo, det vore väldigt kul.. problemet är att jag inte kommer in på min bloglovin. Det är jättekonstigt,det står att min epostadress redan finns :s

två små tjejer, en stor dröm

Sv: Tack så mycket! :)

lil' babustyle

SV: men jag följer gärna din blogg ändå :)

lil' babustyle

SV: Jag går till kommentarer och tittar in din blogg! :)

lil' babustyle

SV: Haha, precis så menar jag :D

Emma

sv: åh tack!

GUEVACCI

Hellu, hur är det? ^^



Hade fullt upp på praktiken men nu svarar jag eftersom sportlov börjar idag ;D

Cajsa

hihi visst är han fin!? ^^ våran goseplutt. :P

Z i r r e s ♥

Tack så mycket & detsamma! Men bloggen blir finare snart! :)

Z i r r e s ♥

Japp (:

danten89

Trodde du gick omkring med en kamera jämnt på dig? ;D

danten89

Så kan det vara ;P

När går han ut på scen ikväll då?=)

Vera

Åhhh vad rooligt! älskar daniel adams-ray!

danten89

Hmm spelar han på en nattklubb eller? x)

danten89

Vilken favvolåt har du av snubben då?^^

danten89

Jag tycker faktiskt Oskar Linnros är bättre ;)

danten89

Blir det att dricka ikväll då? :)

maddeemmaa -

SV: mm, i morgon ska jag ut med hunden en promenad och sen söndag ska jag ut och hälsa på farmor och farfar..

! <3

taaaaaack

sööt header (L)

danten89

Samma lika här =)

Jullan

Härligt kväll :)

Sandra

SV: jodå de är bara bra här med :)

Vad gör du då?

AUTOFOKUS >> Design & Foto

Åhh, vill också see honom!

Sandra

SV: okej :) Jag läser lite bloggar och svarar på kommentarer :)

Sandra

SV: Jaa Hur skönt som helst! :D har du också fått det eller? :D

Elin :)

Okej, men om du frågar mig kan man aldrig få för många ;)

Elin :)

Tack så mycket, dina med ;)

Sandra

SV: Vad skönt :D

elin sundgren

sv: Tack så mycket!

Kram! :-D

Sandra

SV: ja verkligen. De har vart väldigt mycket i skolan inför gymnasieval och sånt så de ska bli skönt att vila en vecka nu :D

Sandra

SV: ja jag gjorde det idag :D oj vad skönt :D

Sara - Only me

fin bild<3

Sandra

SV: som första Frisör på john Bauer, andra valet blev Vård och omsorg på rinman

och tredje valet blev barn och fritid på rinman :)

Sandra

Haha ja jag bor i Eskilstuna :D

Sandra

SV: Gör du? :D

Sandra

SV: jaha vad kul :)

Sandra

SV: De är bra att veta ifall jag kommer in på frisör :)

Sandra

SV: Tack så mycket, du med! :D Ja de kan vi göra, jag lägger till dig på en gång :)

Sandra

SV: okej :D

Julia

Det är kanon med mig!

Jag har snart bloggat i ett år också har jag haft en annan blogg förut :)

Julia

ja, vad gör du? :D

LIENE

Tack så jätte mycket:D

Anna

sv: ;) tack :D jo allt är bra :) själv då ? ;)

LINA [DESIGN, FOTO & VARDAG]

sv; hihi! Det var riktigt gott också!

sköönt :D

suay

tack! Jag hoppas verkligen vi får tillräckligt med poäng för att gå vidare :S

Lite nervig faktiskt

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Blir så himla avis att du ska se honom!! Jag vill också! :(

Julia

Tack och detsamma ;)

Sara

Åh vad kul!