ROLLING IN THE DEEP

Puuh, så var det måndag och tillbaks till skolan igen. Tur att jag hade sovmorgon idag och inte började förrän 10:30. Hade en fin skoldag, även om stressen tränger på igen, måste försöka lära mig att koppla av. Har inte ens tid att skriva här längre, ska börja med en bloggdesign till en läsare nu sen kolla på tv. Jag är snart tillbaks här! Måste bara tipsa om en fin låt som jag kärat ner mig i. Hon sjunger så bra och gör livet lite finare. Lyssna [HÄR].
39
Becca

sv: man ska väl inte klaga ;) haha!!

händer det något skoj i veckan?? :D

JENNIFERFOTON

:D Fint foto!

julia ´:D

Sv; okej jag letar efter en ra kamera att köpa ;D

elina

gud vad fin din blogg är! :D kram

Jenny Halvardsson

sv: oj, tack så mycket sötnos! :) din är också superfin! :)

Pinkpiercing - foto blogg ♥

svar: tack! ^^

allt bra idag? :D

Pinkpiercing - foto blogg ♥

svar: tack! ^^

allt bra idag? :D

jessica

hemskt :( jag har lov nu :)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

På något vis så gillade jag verkligen bilden :)

Usch för att vara sådär stressad.. hoppas att det blir lugnare framöver!



JAA - super duper roligt :D

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Så fin du är! Älskar verkligen din nya design förresten! :D

my wesström

allt bra här med :D

vad gör du? :)

frida

allt bra med dig idag? :D

JENNIFERFOTON

Varsegod! Tack detsamma :)

frida

- bra! händer idag då? :)

frida

- inget, ska till mormor.

Vadå för kurs? :D

Erika - fotoblogg

Den låten är så bra! Lyssnar på den hela tiden! Skulle kunna dö för hennes röst nästan! :O

PETRA

hej hej, hur mår du? :)

kram

frida

hur får man ett litet mellanrum mellan kommentarsrutan och contenten? om du tittar här bland mina kommentarer: http://fridafotoo.blogg.se/2011/march/varmode.html#comment



jag har liksom så att den mörkgråa rutan sitter ända ut till contenten, men jag vill ha ett mellanrum, som du! hur får man det? :D

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh nej, så ska det inte vara. Men jag håller med mig om att man blir sådär stressad ibland.. tror att de delvis beror på att man liksom inte kan släppa allt och går och tänker på vad som komma skall. Så är det i alla fall för mig :(

josefine

fin blogg:)

sofiie - bloggare i värmland

nu har jag lagt till dig ^^

PETRA

sv: bara bra, lite trött bara :)

Rebecca

Vinn bloggsvar's inbjudan!

http://ridersjumping.blogg.se/2011/february/vinn-bloggsvars-inbjudan.html



Ursäkta för denna kommentar ifall du ej godkänner reklam.

Pinkpiercing - foto blogg ♥

svar: samma här :)

va göru? :D

Pinkpiercing - foto blogg ♥

svar: oh, då måste jag ju också knäppa på tvn :D

MYMiC

haha på sista banan också eller?

Alva Asp - 17 år och pluggar till stylist

Fina bilder!

josefine

sv; tack så mycket:)

linnea

grymt fin blogg!

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh.. men nej, det ska du inte behöva göra, det kommer gå bra! Tro på dig själv och din förmåga :)

Becca

sv: allright :D haft en bra dag??



Jo min tattoo är färdig nu och bilder ligger upp på bloggen :D

va tycker du?? :b

Tilda Larsson

sv: Tusen taaaack!:D

rebecca

fin blogg du har :)

tove

okej men snyggt header! :D

nja, ligger mig och svarar.. tittar på tv också :P ♥

rebecca

tack :)hoppas att du osså får en bra dag :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag pluggar informationsdesign/textdesign på högskolan :) Hur mår du idag då? :)



Kramar Sannalitens.blogg.se



Förresten, jag har en tävling på min blogg nu där man kan vinna 1000 kronor på H&M, kanske är något för dig? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

super gott :)

Klaradenbäste

Fin blogg :)

Läget?

carina tidlund

Vilken fin blogg du har och fina bilder:)