THE LAST DAY OF FREEDOM

Ja...såhär ser oftast min pojkvän ut när man ska ta kort, inte ofta man får seriösa kort på honom ;) Vi firar 14 månader idag också för att tillägga lite snabbt ♥ Han fick vara min assistent idag när jag fotade Hanna & Emil, så nu har jag många fina bilder att redigera! Nu inväntas en mysig tv-kväll, sofias änglar - solsidan - time out & big brother! Kom på idag att det är sista lovdagen, känns ju bra att man slösat bort hela lovet på ingenting...
61
Julia (a)

Sv; tack så mycket du med :D



Vilken kamera använder du ?? :P

Sebastian

Haha så jag ser ut :O Älskar dig! <3

Erika - fotoblogg

Känner igen det där när man ska fota killen. Massa oseriösa miner fast man försöker få dom att bli seriösa!

Alinas foto

sv: jag upptäckte att jag redan prenumererade på dig ^^

zteffy

okej ;O det låter super sötan! Nej jag ska väl chilla, har ju sportlov så det blir nog shopping, boda borg på onsdag haha det blir man ju aldrig för stor för (a' sen fest på fredag och på söndag bär det av mot älskling! Då kommer han äntligen hem :) Sen på måndagen fyller jag år (a' allt bra annars sötnos? ;*

olivia-drömmen mot att bli fotograf

Grattis! :D<3

Ellen

sv: Tack så mycket! ♥

Malin - En musikblogg

Grattis till 14 månader!:)

Jag ska också se på Solsidan :D

Cajsa - fotoblogg

sv: tusen tack! :D

my wesström

okejokej :D

hur mår du? :D

Emma

Tack!:D Det är bra med mig också:)

Följa varann på bloglovin? :)

ella ♥

- tacktack! :D

okej, jo de är fint ;)

Stella

SV: Så roligt att du just frågade det! :D Jag följer faktist redan dig! :D

sofiie - bloggare i värmland

det kan vi väl ^^

säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig direkt ^^

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Grattis på er dag! :)

Johanna

Vet du vad orsaken till varför man får elektriskt hår på vintern är? (läs inlägg)

u name it

aha, men socialen är ju som de är..

♥ MATHILDA

Fruktansvärt fin och mysig blogg! =)

allt bra denna söndag? Kram

Hanna ♥

sv; tack detsamma! :)

Becca

sv: ursäkta sent svar, har haft fullt upp i helgen med massa jobb :)

Hur har du det denna söndag?? :D allt bra?? :)

Nathalie

sv. okej :) Jag läser ELLE och svarar på kommentarer :)

Haft en bra dag? :D

Murray

gogo malin! ^^,

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh, tack så jätte mycket ännu en gång Malin :)

Emma Ledin

Fin blogg! :)

Anonym

Hejsan!



Vi skulle bli väldigt glada om du skulle vilja lägga in en länk på din sida med våran länk?:)



<a href="http://www.spelandet.se">Onlinespel - Spelandet.se</a>



Ha en fortsatt trevlig dag!



// Spelandet.se

Pixxie

hejhej, haft en bra helg? :)

Charlotte

VECKANS BLOGG hos mig.

JENNIFERFOTON

Fina bilder du tar :D

Sanna

Hej !

Allt bra ? Har du haft en bra helg ?



Just nu så har du möjlighet att vinna ett helt valfritt smycke från coola Hoof Store, visa bara vad du vill ha:



http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i utlottningen, kram & lycka till !

JENNIFERFOTON

tack :D Allt bra?

Anonym

hej kika in för att se om just du blev vinnaren av dagens blogg=)!!

JENNIFERFOTON

Ok, bra! Samma här. :)

JENNIFERFOTON

Ja :) haft en bra helg? :)

my wesström

heheh ;)

allt bra?:)

N A T H A L I E n y r é n

härlig blogg!

JENNIFERFOTON

Samma här :D Har du lov?

Sanna

Sv: jo tack det är bra med mig, vad händer hos dig idag ?

JENNIFERFOTON

jaha.. Jag har lov :D

Sanna

Sv: jag har en ledig dag idag så jag ska hemmapyssla och bara njuta i min onepiece här hemma =)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag vet faktiskt inte, skola och sånt. Går du i skolan? Isåfall vad? :)

Anonym

härlig design :D

JENNIFERFOTON

Okej ;) Vad gjorde du då?

Emma Ledin

sv:tacke

Anonym

tack så mkt :D

Alva Asp - 17 år och pluggar till stylist

Oj, här har det kommit upp en ny design...Snyggt!!

Murray

sv; åh perfekt! ser fram emot dina bilder! :D <3

CLARA [fotoblogg]

sv: Tack! Fin blogg :)

N A T H A L I E n y r é n

GISSA KÄNDISEN - vet du vem det är? 3 stycken med rätt svar blir LÄNKADE, lycka till!

♥ MATHILDA

så lite så,tack! :)

Skönt att höra, bara bra här (:

Elin

Trevligt! :) jag ska nog kolla på CSI och Big brother! :)

Amanda

sv: ne inte alls så fin som din:)

jessica

ja men det var ju jättebra! :)

har du haft lov eller har du det nu? :D

Elvire

Frågestund, Jag svarar på allt.. http://crazzye.blogg.se

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Det var så lite så!

Åh tack ska du ha, den ser ut att bli super - kameran är på ingång :D hoppas din blir bra också!

Nathalie

sv. jodå :)

Haft en bra dag? :D

已知 Mohammedi Al-debis™



Allt bra idag? Ha en trevlig och bra dag

btw: Följa varandra via bloglovin?

fanny - foto

grattis till er då ;)

Julia

jätte fin blogg,

JENNIFERFOTON

Okej :D Det blev säkert många foton eller?

Becca

sv: sådär känns som om jag håller på att bli sjuk :(

men är nog bara utmattad!! Har du haft en bra start på veckan?? :D

已知 Mohammedi Al-debis™

sv: jag tror jag följer dig redan!