BUT I DO LOVE SATURDAYS

Bilderna förklarar ganska bra hur min dag har sett ut. Inte hänt så mycket idag,vi städade i lägenheten sen var vi även ute på en härlig promenix i solskenet. Kommer sitta själv hela kvällen här för min pojk är och umgås med sina kompisar så jag tänkte försöka plugga lite (haha okej både ni och jag vet att det inte lär hända, men ändå) Hoppas alla får en fin lördagskväll!
62
Nathalie

Haft en bra dag? <3

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Tack ännu en gång Malin, blir alltid lika glad! :)

Veronica Calderon ♥

sv; Tack så mycket!

Allt bra? :)

Veronica Calderon ♥

sv: Härligt! Jo de är bra! :)

Hänt nå speciellt idag då?

Nathalie

sv. skönt (; jo helt okej <3

Ha en skön kväll!

Veronica Calderon ♥

sv: Aha okej, mysigt.

Har varit ute och fotat! :D

Veronica Calderon ♥

sv: Nej, bilden är tagen för några dagar sedan ;)

Har fotat min kompis idag :)

ellen ♥

åh! mysig lördag!

Veronica Calderon ♥

sv: Hihi joda det blev det!

Ska lägga upp några bilder snart tror jag! ;)

Elin

Shit vad duktig du är på att fotografera!

ange

tack detsamma :D

wilmastr

sv: tack! :D

Olivia [Personlig fotoblogg]

SV: Tack! :3

felicia / foto-vardag-musik

vinnaren av dagens blogg är utsedd

KOLLA OM DU VANN ?! :D

Honi

Härligt med en städad lägenhet :) Är så skönt att vara hemma när det är rent och fräscht.

Veronica Calderon ♥

sv: Hihi nu har jag lagt ut en bild :D

Juliia o Eliin

Sv: Okej. inget typ, ska snart titta på film.

Felicia

Sv: yesyes :D

mår du bättre idag då?

Anonym

Mysigt :)



Svar: Det tackar jag för, önskar dig en fortsatt bra helg då :)

Veronica Calderon ♥

sv: Tack så jätte mycket :D

KarolinaWestberg

tack!

haft de bra idag då?

KarolinaWestberg

jodå :) har vart i 2 gympahallar idag o sett o spelat fotboll så de har vart bra :D

KarolinaWestberg

japp japp :D

allt bra då?

KarolinaWestberg

de e okej ;)

as sjuk o så bara ;P

Alexandra

snygga bilder :D

P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Hehe, okej! :) Kul att du tycker det, eller inte bara du, men ah. :) Jag är faktiskt blond i vanliga fall, hehe.

alice

sv; nejnej! det är klart att jag inte tar bort dig :) nu har jag lagt till dig!

Ida

Fina bilder! Söt tjej :D

E M M A

sv: okej, jag tittar på tv :P

haft en bra lördag? :)

Mischa

Härlig läsning :)

Felicia

Sv: va bra :)

jag med, den är ju super! :D

matilda

samma här :)

KarolinaWestberg

tack!

älskar din header btw ;)

s a n d r a

ja det har jag :) har du ?

juliciouz

nu kör jag igång med en ny dagens blogg tävling. kommentera "jag är med" om du vill vara med :)

pauli♥

ha en underbar söndag! kraaaaaaam

Hanna ''

sv: Tack :D

Beatrice Jakobsson (foto)

vann du en länk i min blogg? (tryck på alla länkar för ta se om du gjorde det) om inte ANMÄL DIG IGEN! anser du detta som spam, så ber jag om ursäkt!<3

amanda

Vad gör du ?

ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]

sv; tackar så hjätligt! :)

allt bra annars idag ? kram

Emelie

Hejhej! Nu har dagens blogg blivit utsedd!

Titta in och se om det blev du :)

Kram Emelie

Erika

fin blogg. :) allt bra ?

Guevacci

ska göra mig i ordning strax, packa och så inför plåtningen ;D sj då?

Ida

Tack så mycket sötnos :D

Allt bra med dig idag? :)

olivia-drömmen mot att bli fotograf

Härliga bilder :D

SANNA

Hej tjejen! :)

Vad gör du en sånhär vacker Söndag? :D



Kram

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Anonym

Vilken fin blogg!



Jag bor i Thailand för ett år!

Besök gärna min blogg: www.verathailand.blogg.se



MVH. Vera!

Pinkpiercing ♥

fett fina bilder!

allt bra idag? :D

L.I.N.N.E.A ♥

Fin blogg!:D

wilmaaa

tack!:)

Pinkpiercing ♥

svar: det är toppen med mig :D

va göru? :)

L.I.N.N.E.A ♥

Sv: Tack!:D

Viktorija

Sv: Tack :)

Erika

sv:

Tack :)

Hitta på idag då?

caroline

sv; nejdå, jag lägger till dig nu! :)

fridon

SV; tack :)

Erika

sv:

ah okej :)

ska till stallet om ca 2 timmar.

åh fram tills dess ska jag nog försöka få ihop en header åt en som vill att jag ska fixa de.



Skulle gjort de igår, men hann aldrig så får väl ta tag i de nu innan jag ska ta hundarna innan jag åker... :) har ju ca 1½ timme på mig.

Innan jag måste gå med hundarna, sen ska jag åka.

Pinkpiercing ♥

svar: vad för mat? :) jag ska börja tända i kaminen :)

O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Cool bild ! :D

Alva Asp - 17 år & pluggar till stylist

Fina bilder! =)

Caroline

Fina bilder :)