SOMETHING YOU CAN NEVER REARRANGE

Modell: Anton Liberg [http://antonl.blogg.se] Nikon D40 + Nikon Nikkor AF 50/f1.8D
VILKEN VERSION ÄR SNYGGAST - FÄRG ELLER SVART/VITT?

Har nyss tagit ett varmt och skönt bad, använde en gigantisk badbomb för att maximera mysigheten. Nu kollar jag på tv och väntar på att min fina pojk ska komma hem, är så uttråkad och extremt sugen på fredagsmys! Vad hittar ni på ikväll?
69
Anonym

var gärna med i min fototävling! :)

pris: reflexskärm 5 i 1.

http://littleceline.blogg.se/2011/january/fototavling.html

sandra (y'

fin blogg :)

Sara

Häftig bild :)

♫♪ Sandra T

desamma (:

Hny

:) ja självklart, klickar in och följer dig

strax. ska bara städa klart haha

Hny.

Så, klart!

kram

Felicia

Sv: allt är super med mig idag, det är ju fredag! :D

allt bra själv?

Hny.

Gjort det nu ju =d

alice

sv; haha ja visst är deet :D handbollen blir spännande!!

alice

sv; samma här :)

elin ★

svar' sitter och kollar facebook, själv :)?

FIONA - ja, som hon i shrek

detsamma! :D

elin ★

svar' okej :)

Issa

sv: Att det är spännande ;) nu finns iaf överraskningen ute! :D

Therese

Svartvitt :o För hans ansikte ser så gult o.o

michelle

fin blogg. :d

Emma

den svartvita var grymt ball! :)

khangkheng´s

hejsan, allt bra idag? :)

Julia<3

Svartvit :)

Jasmine

svar: Allt bra här :D Själv då? :)

olivia-drömmen mot att bli fotograf

svartvit tycker jag :D



sv: jagvet! :D

KarolinaWestberg

tack!

färgat va fiinast!

M A T I L D A' FOTO

Hej:)

Var gärna med i min tävling på bloggen !

med temat Bästa bilden under 2010! :)

matilda

fin blogg du har !:)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Fina bilder!



Så lite så, varsågod :)

Åh, tack så mycket - glad jag blir!

alice

blogglovin byte? :)

Anonym

fin blogg :D

Missbelle.se

Härlig blogg :)

daniella

sv förlåt för supersent svar!

men just nu sitter jag & lyssnar på musik & ska snart dra ut en stund :) vad hittar du på nu ikväll?

H E R T A

har frågestund på min blogg nu ställgräna en fråga:) <3

ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]

sv; okejokej! :) tack så mycket för ditt svar! :D kram

FOTOGRAFOLIVIAOLSSON

SV. jag lägger till dej nu ;D

Felicia

Sv: japp :D

nej va jobbigt, krya på dig!

t i l d a c o r n e l i a .

Jag tycker att den svartvita passade mera in på den bilden! :)

P E R F E K T I O N I S T . S E

Svartvitt var nog ballast på just den bilden. :) Vad tycker du då? :D

ems

igår var det pokerkväll, idag blir det träning och middag med några kompisar och sen blir det slappa och plugga på söndag :D

Stina

GRYM blogg!

Missbelle.se

Allt bra? :)

ange

Båda var coola :D

Emma

Sv: Jo, det är bra med mig :) Själv då?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :D



snygga bilder!

P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Haha, ja. :) Indeed! :D



Händer något kul idag då? :)

felicia / foto-vardag-musik

Vill du vara med och tävla i dagens blogg?

klicka dig isåfall in på min blogg och anmäl dig.



VINNARE UTSES I KVÄLL !

Towe [towe.webblogg.se]

sv: tack! :D

GUEVACCI

tackdetsamma :) skönt med helg va? (:



Emelie

Jag tycker den med färg var coolast ;)



Nu kör jag på med dagens blogg igen, om du är intresserad lämnar du bara en kommentar att du är med!

Kram Emelie

Amanda

sv: jodå, trots allt så hade vi det bra <3

matilda

tack :) allt bra ?:)

missbelle

Allt e toppen , sj? :D

P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Inte jag heller, men funtar starkt på att ta mig in till stan, hehe! :)

Nathalie

vad hittar du på denna lördag?:D

tycker båda bilderna var fina:)

Juliia o Eliin!!♥

Hejsan!!

Vad gör du??

Prettyjunkie

Hej

Allt bra med dig idag :D?

kramar

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Wow vad snygga bilder! =) Hm.. kanske den svartvita. Fast jag gillar den med färg också! :D



Hoppas du får en superdag Malin! =)

caroline

fin blogg!

följa varandra via bloglovin?:)

Olivia [Personlig fotoblogg]

Jag gillade bilden med färg mest. ^^

Guevacci

krya på dig, det är bra me mig :D

Alexandra

coola bilder :)

olivia-drömmen mot att bli fotograf

sv: visst är dee ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :)!

M A T I L D A' FOTO

~ hmm vinna och vinna den som fått flest röster kommer vinna och jag lägger ut bilden i ett inlägg och skriver vems bild det är blablabla sen länkar jag vinnaren om jag inte redan länkat den ;)

Jasmine

svar: Härligt! :) Tack så mycket :D

Felicia

Sv: allt är lika bra med mig idag som det var igår :D

FotografoliviaOlsson

Knepigt :o

Jag blev iaf bevakare564

Elsa Burholt - Foto och mode

asfin bild!



sv: tacktack :) btw, så älskar jag din design!

elin

sv, Tack vad glad jag blir :D



kram

Veronica Calderon ♥

Åh vilken jätte fin blogg!

Becca

hade du en bra fredag?? :D

Sara

Duktig du var på att fota!