ROLIGASTE HELGEN PÅ LÄNGE!

Detta har helt klart varit den roligaste helgen på länge! I fredags var jag ledig och då blev det Malmamarken på kvällen med Ellen & Josefine, efter vi hade varit där i några timmar, åkt karuseller och tittat på Jay Smith drog vi oss tillbaka till Eskilstuna igen för att dra ut på krogen med vår fina Liberg (och våran förfest som gick på 40 minuter måste vara rekord, så fort har jag aldrig druckit tror jag!) Kvällen var grymt rolig, en av dem bästa på länge! Igår så var det segt att komma upp, sen att jag jobbade 12-18 gjorde inte saken bättre. När jag hade slutat så umgicks jag med Ellen och Josefine igen, vi chillade som tusan för alla var ganska slitna haha! Idag har jag jobbat mellan 06-12, sen åkte jag och min pojkvän och badade med Ellen, sen har vi varit med mina föräldrar nu på kvällen och badat med hundarna i sjön! Nu ska jag ta en dusch och återhämta mig efter helgen, hoppas ni har haft en bra helg?
24
Louisefoto

Jätte fina bilder :P

Emma [hockey & foto]

Låter mysigt! Allt bra? :)

Sanna Suomela - Eskilstunas bloggerska!

var jay smith bra då? jag som tänkte gå men fick feber och allt :( kramis

Maja - FOTO

Tack så mycket! :D Var gärna med i Dagens blogg! :D

JENNIFERFOTON

SV: Så lite så!

Tack :) Allt bra?



Fråga gärna nått på min frågestund just nu på bloggen.

Emms :)

jätte fin blogg :)

emma

Har mailat dig angående en grej! kram! :)

FotografOlivia

SV ( ASSENT SVAR : Tack så jätte mycket :)

Du får gärna bevaka min blogg på bloglovin & gilla på facebook :)



KRAM"

Jenny

vad ska du hitta på idag då? :)

» Jarinafoto

Svar: Tack!

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Låter som du haft der bra!



Oh tackar :) ja absolut, jätteroligt :D

- bbella | the asian one ::

sv:

vad bra :) jo jag sov rätt ok !



anmäl dig på dagens blogg :)

http://bellahuuynh.blogg.se/2011/august/vinnare-2-.html#comment

JENNIFERFOTON

SV: Vad bra, samma här :)

Jenny

inte så mkt! solat i trädgården :)

Felicia

Ville bara säga att ja tycker din header är jättefin! :)

ellensjo

sv; Tack så jätte mycket! :)

Ebba [foto]

Sv: Åh tack :)

JENNIFERFOTON

SV: Svarar på kommentarer, själv då?:)

JENNIFERFOTON

SV: Kul! Vad kollar du på? :) Goooottt!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Lät som en riktigt bra helg! :D Skulle vilja se Jay! <3



sv: tack så mycket! :D

Emma [hockey & foto]

SVAR: Jo, allt är bra med mig! Har bara lite många tankar i huvudet just nu.. :)

Isabelle.

riktigt mysig blogg!



bra med dig ? :)



kram!

JENNIFERFOTON

SV: Haha okej! :]

Hanna :)

Hahah nemen jag är ju med på en bild där :D

På första raden längst till höger! :)