VECKANS BILD #5

Sofia Björkesjö - http://sofiabjorkesjo.blogg.se

Vill du också få din bild publicerad i min blogg? Maila då din bild/bilder till [email protected] med rubriken "Veckans bild" plus ditt namn & bloggadress. (bilderna måste vara minst 600px breda) Glöm inte att ett deltagande i denna tävling håller förevigt, alltså behöver du inte hålla på och skicka in bilder varje vecka!
32
» Jarinafoto

Svar: Tusen tack.

Vilken härlig bild :)

FH´s foto

sv; varsågod :)

nja jag ska iväg med min mamma och shoppa lite :)

Jenny

sv; tack så mycket! fin blogg!

Ida [Foto&vardag]

Svar: Okej :) Låter superbra!

Ska söka till några andra skolor också, så får vi se vad jag väljer sen :)

Ebba [foto & vardag]

Sv: Åh tack så mycket! :) Jag har en canon eos 500D, själv? :)

Sofia [fotoblogg]

Svar: Okej, så kul! (: Tack så mycket! (:

Savannah

Sv:Nu har jag lagt till dig! ;)

Felicia

fina bilder :)

belloon,

tack så mycket gumman! jag sitter och myser med min pojkvän. händer ikväll? har ni också ruskigt väder hos er?

Jacqueline

Fin bild :) Trevlig kväll!

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh, tack Malin :)!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vacker bild! :) Ska kolla in bloggen! <3



sv: hihi ja det vore kul att starta eget!

J E N N Y

sv; jodå det är bra, tackar som frågar! själv då? :)

' Saveu ♥ Musiken, Fobin, Livet

tack snygging! du är grym på att fota, hör av dig om du söker tfp modeller. kram

Louisefoto

Följa varandras bloggar via bloglovin ?

Säg till när du lagt till mig så lägger jag till

dig direkt

Kraam

bella

å gud vad härligt, Grattis till er :)

Nja jag har bara jobb att göra sen blir det mest lugnt :)

kram

Anonym ♥[FOTO]

Sv; Javisst, ska vi göra ett Bloglovin' byte?

Amanda

sv: ja :)



hur har det gått för dig? :)

Jenny

Toppen!

jag sitter just nu och svarar på kommentarer! :)

du själv?

Sannalitens.se

Svar: Hehe okej :) Vad ska du göra i helgen då? Något kul som händer? Kramar!

Amanda

sv: jadå det kommer du att klara :)

' Saveu ♥ Musiken, Fobin, Livet

fick?! det skulle vara en ära att få bli fotad av dig :3

Anonym ♥[FOTO]

Sv; Har lagt till dig nu! ♥

Maja | Photography

Sv: Man tackar! :D

Louisefoto

SV: jag lägger till dig nu kram / Louisefoto

' Saveu ♥ Musiken, Fobin, Livet

trosa :o

Guevacci - Blog of Awesomeness!

trist :P idag är mycket sol och varmt, bättre nu hos dig nu eller?

MyzaaN

super fin :D

Emma

Så fina bilder du har i din blogg! :)

Maja | Photography

Sv: Japp, allt är bra!

Tess

Vilken vacker bild! :) Kram

Guevacci - Blog of Awesomeness!

aha i see :) samma är nu typ, skit tråkigt!