15 MÅNADER

Idag är det en väldigt fin dag, jag och min pojkvän firar nämligen 15 månader tillsammans. Helt sjukt att vi fortfarande är tillsammans faktiskt med tanke på hur ofta vi bråkar, men mina känslor för honom kommer aldrig att försvinna ♥ Nu ska jag stänga ner datorn och fortsätta umgås med honom, jag hoppas ni får en underbar söndag!
47
alexandra

grattis till er :)

Nathalie

Grattis :)

viki

Så fin bild, grattis till 15 månader! :D

Sv, Ja visst kan vi följa varann, fast jag återgår till blogg.se, det är där jag bloggar nu :)

Jag följer dig nu, säg gärna till när du följer mig ^^

Allt bra? :D

Kram!

frida

allt bra idag? :)

angelica

sv: tack detsamma :-)

nelly

söt bild!

sv: yes det är bara bra, själv? :)

J A R I N A » foto

Åh, grattis till er! ♥

Amanda

Grattis! :D

sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Har du haft en bra helg då? Utvilad och så?



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Ida

gud vilken fin bild! och stort grattis :)

Josefine

GRATTIS BAKUUGAN!

Rebecca Jansson'

grattis till er :)

Bybelle.se - mode och fotoblogg.

tackar! :D

Amanda

åh vad mys :)

grattis <3

MrOskar

Grattis! :)

Murray

härliiiiiigt!!! :D

Izabella

Guh vilken fin header du har :D

Petra-[Foto & Vardag] ♥

åh så mysigt!:)

Hea foto

Så fina! Grattis till er :)

Petra-[Foto & Vardag] ♥

Tävling i min blogg:) kika in!

http://poxx.blogg.se/2011/march/tavling-2.html

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh grattis!! :D Vad kul! Ni är så fina ihop! :)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: haha det är typiskt! Ibland kommer man ihåg bra frågor i efterhand! ;) Håller med om att det hade varit kul att veta temperaturen.



Jag är i och för sig också från norra Sverige, så jag vet att det inte är 30- på sommaren, men ändå! :P



Mina morföräldrar var i fjällen nu och skottade typ sig ut från huset, för att det var så mycket snö. xD

PAUSE

söta ni är!!

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh, många grattis till er. Hoppas att ni hade en underbar dag!



Tack så jätte mycket Malin :)

J U L I A ♥

Jag älskar din design, och hela bloggen!^^

Natalie (fokus - teckningar/fotografier)

Grattis! Och SLUTA BRÅKA! Det är verkligen inte nödvändigt. Jag och min pojkvän har snart varit tillsammans i 1½ år. Vi har inte bråkat en enda gång. Och jag känner att vi aldrig kommer göra det... Jag är

iofs konflikträdd också... Men jag tycker fortfarande att det är onödigt. Varför ska man bråka för? När man kan älska, vara glad och lycklig all the time.



Var med och tävla i min blogg! Du kan vinna en snygg, justerbar dubbelring med kedjor. Andra pris är en inbjudan till bloggsvar.se /alt. länkning i en vecka om man redan har bloggsvar! Det skadar aldrig att deltaga, bara större chans att få vinsten!



Avslutas fredag 1 april. Spread the word!



Kram

Natalie (fokus - teckningar/fotografier)

sv En sak jag tror händer när man bråkar mycket, ibland i alla fall, kan vara att det bara bevisar hur starka man är tillsammans. Att man kan hålla ihop, genom allt! :) Men skönt att slippa bråk också. Men all lycka till er!



Anmäl dig till min tävling! :)

Kram

J A R I N A » foto

Svar: Tack detsamma! :)

Amanda

sv: tack :)

linn

åh vad fint :)

Cim Vuorinen [foto]

Oj, vad tiden går fort! Grattis, grattis! :)

nelly

sv: så lite så :)

så härligt! kollar på scrubs just nu, hehe :) du då?

Nathalie

svar: Tack å desamma :)

L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]

SV: Tack!:D

Allt bra??

olivia-drömmen mot att bli fotograf

åh, grattis! :D



sv: ja mår fint,dudå? :D

kram ♥

nelly

sv: å vad kul! tycker du det är roligt att sitta framför ratten? :D

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Så lite så!



Tack ska du ha, håller verkligen med dig om att det var fina färger där :)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh tack, vad roligt att du tycker att de blev snyggt!

Lizzy

Grattis! :)

SOFIAN

jättefin bild!! :)

Danielkl.com

Grattis! =D

xoxo /hanna

grattis =) vad söta ni är tillsammas ^^



vad händer annars ikväll då? ^^



kram ♥

viki

Grattis igen! :)

Sv; Ja, jag följer dig :)

Allt bra? :D

My

Stort grattis!

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

ne men oh grattis :D

wilma

åh, så söta är ni!!

stort grattis :)

simone

Vilket mysigt och fint foto! :-)