DAGENS OUTFIT

Linne - Gina Tricot | Jeansleggins - Gina Tricot

Så grymt skönt med helg igen! Dock kommer inte min helg bli så himla rolig, har så sjukt mycket saker jag måste plugga på så jag har nästan panik :( Det känns verkligen att studenten kommer närmare och närmare nu! Men ska även lägga tid på livsviktiga saker denna helg, som att äta godis, slöa framför tvn och härliga skogspromenader ;)
48
danten89

Att äta godis är ju en ynnest? ;D

Sasha

Fin outfit :)



sv; Det blev väldigt fint att dela den så :)

Lizzy

Fin outfit! Håller med om att studenten närmar sig fort, har 100 saker att plugga på jag med :(

Lizzy

sv: Nä, inte jag heller! Har satt upp post-it lappar med allt jag måste göra, men blir ändå stressad när hälften ska in på fredag... usch, allt samtidigt!

Vad går du för program? :)

elin sundgren

Vilken snygg outfit! :-D

danten89

Annars allt lugnt? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

nu har jag lottat ut vinnaren till lördagen! :)

vann inte du? anmäl dig igen! :)

RONJA

Tack, desamma! :) vad händer idag?

Eriiza

Vad bra, vill ju inte göra dig ledsen ! =)

Amanda

Hoppas du får en underbar helg trots allt :)

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: TACK :D jaa det är toppen! själv?

Amanda

sv: ja, trots massa plugg, och nu väntas det våfflor känner jag ;)

Sasha

sv; Det är kanon med mig! :D allt bra med dig också?

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Härligt :D

väntar på mat! själv? =)

K L A R A Lindblom

Taack, din med !! Vad gö du ? :)

Följa varann via bloglovin ? :)

Kram, Klara ^^

Cajsa

hehe ja..xD

- bbella | the asian one ::

sv:

hihi det vad gott :) allt bra med dig då ?

Amanda

sv: hahha, den bilden?:O helt oseriös tagen precis ;)

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Kött och potatisgratäng =) okej :D

K L A R A Lindblom

Jag gör typ ingenting:P Nä, jag tar aldrig bort någon :) Jag lägger till dig nu :)

Kram, Klara ^^

K L A R A Lindblom

Oej, vad gör du ? :)<3

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Jaa :D

- bbella | the asian one ::

sv:

vad bra :) jo jag mår oxå bra !

ska du släcka ner ikväll då `?

Johanna

sv: jaa, glee är amazing :D

K L A R A Lindblom

Haha, jag är rastlös så ingenting typ :(

Kram, Klara^^

- bbella | the asian one ::

sv:

hihi jaha okej :) jo ska släcka allt förutom tvn ahha

K L A R A Lindblom

Haha ^^;D ska du göra resten av veckan ? :)

Kram, Klara ^^

K L A R A Lindblom

Kul :) Jag kommer vara i skolan, vara med kompisar, slappa och plugga :0 Hur mår du ? :)

K L A R A Lindblom

Jag mår bara bra, :D

K L A R A Lindblom

Ska du släcka lampor idag då ? :)

K L A R A Lindblom

Såklart, allt för miljön vettu ^^;)

danten89

Jo men det är bra tack:)

Görs då?

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Lätt och fint :)



Tack så jätte mycket!

danten89

Mys det låter.=)

Satt ni ute í solen?



Snart är det dags för mat här :)

danten89

Just ja.. om det inte blåste så skulle det vara underbart! :)

Minna

Snyyggt :D

Mitt Liv

hej allt bra :D

MADDES

enkelt och fint. händer ikväll?

olivia-drömmen mot att bli fotograf

Fin outfit! :D

kram ♥

Sasha

sv; Jag sitter och pluggar bara, men orkar verkligen inte...vad gör du själv?

Lizzy

sv: Ja, ibland undrar man hur lärarna planerar.. Okej, jag går barn-och fritid =)



Deltar du i Earth Hour ikväll?

lovisa

sv: ja det tkr ja me:)

L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]

Fin blogg!:D

Siri / The Lion Queen

Tuff blogg! :D

Vill du vara med i min tävling kanske? :)

kolla här: http://thelionqueen.blogg.se

Alva Asp - 17 år och pluggar till stylist

Snyggt!



Anmäl dig till dagen blogg här: http://alvaasp.se/2011/march/dagens-blogg.html

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Älskar din outfit! :)

julia

enkelt men fint (;

Tilda - Smilinggirls!

Snyggt! :D