REGULAR ORDINARY SWEDISH MEAL TIME


HAHA detta kan vara nog av den bästa svenska humor jag sett på riktigt länge! Det är ju såhär det ska lagas mat tycker jag ;) Ni måste gå in på deras youtube-kanal och se alla videos, dem är så grymt roliga så jag dör lite inombords! Eller är det bara jag som har riktigt dålig humor som vanligt ;) Kika på klippet nu, it's good for you!
36
Denise

Fin blogg och snygga bilder du ahr tagit :D

Åsa

Svar: Underbar lördag med skinande sol och Ikeabesök väntar :)

Själv då?

emina

hahah, sjuka grabbar!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :)

älskar den nya headern!

Erika - fotoblogg

HAHAHAH så kul!

Cajsa

hehe tackar snygging! :D

vi hade så galet kul, du anar inte..XD

frida

- Sitter i bilen, jag ska och shoppa:D är det på bilden i headern?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D

det är bra själv?<3

Emina

sv: jadå, det är bara bra! :D allt bra med dig då?

mathea

sv: Vi tar studenten den 8 juni! :D

Ni då? <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D!

Sara - Only me

sv tack<3

allt bra?

madelene

SV; tack dsm (:

Kimberly

Vad händer idag då? :D kram

narges (:

haha sköna svenskar! =D

Ellen

Fin blogg! :)

Amanda place

Gör du designer gratis? :-)

Elin

sv: Tack så jättemycket för hjälpen! Ska försöka få ihop något vettigt nu! :)

emmaa - ryttare&fotograf

sv; jag har lagt till dig!:D

din tur!

JARINA » foto!

Svar: Tack Malin!



Snygg headern är :)

JARINA » foto!

Svar: Jag har aldrig smakat på digestive, kanske borde det! :)

marina

haha :) satt precis och kollade genom alla deras videos.

emmaa - ryttare&fotograf

men jag har lagt till dig, kan printa ;)

Lina [FOTO, VARDAG & DESIGN]

sv: nej inte kul! Hoppas det löser sig jag med!

Jennie

Haha,sköna snubbar

Allt bra?



Kram

Hanna ((:

SV: tack detsamma :)

Amanda & Josefine

haha älskar dom :D bara att när jag skrattar åt dom, förstår jag inte riktigt min egna humor? ;)

hur mår du då? :)

ajka

sv; Tack, detsamma ^^

fannyhedberg

det är superbra!:* SJälv?

fannyhedberg

haha fan va störda!



sv: städar mitt rum men fastna vid datorn eheh(A)själv?

fannyhedberg

haha fan va störda!



sv: städar mitt rum men fastna vid datorn eheh(A)själv?

ANTON - målet att bli fotograf

haha den var bra!! :)

M I K A E L A

haha, den är kul!

Yoannah

haha Så jäkla bra!

Matilda

Älskar dom videorna.

Yohanna

Åhh jag bara älskar dom dära snubbarna, sjukt sköna! ;D