SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGA DAGAR

Vi fick våra studentmössor igår, det var då jag kände helt plötsligt att detta är på allvar, vi tar studenten om cirka 2 månader och jag vet inte ens om jag är förberedd för det. Träffade två av mina gamla lärare från grundskolan igår när jag väntade på bussen och då sa ena läraren till en annan som stod brevid "Malin var min elev för tre år sen" TRE ÅR SEN?! Kan det verkligen gått så fort? Jag minns hur jag var när jag gick på grundskolan, jag var rädd för att stå på egna ben, var livrädd för framtiden och framför allt gymnasiet. Nu när det snart är över så undrar jag varför jag var rädd, jag har fått fina vänner för livet och har gått en riktigt rolig utbildning. Jag är stolt över mig själv, jag vågar stå på mina egna ben och jag lägger tid på det jag tycker är kul. När vi springer ut den 11 juni så kommer jag inte enbart vara glad för att skolan är slut, jag kommer nog vara mer glad för den personen jag är idag.
43
sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jorå :) Ska du göra något roligt denna onsdagkväll (lillördagen)? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Dallia

Hejsan :) Jag har frågestund på bloggen förr första gången så jag skulle uppskatta om du ställde någon fråga bara :)

Tack i förhand :)

anna

hej.

Fin blogg, ska vi följa varandra i bloglovin ? ;)

frida

Allt bra med dig idag? :)

kram

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

ÅH, vad grymt och så himla roligt. Stå på dig, du klarar de! :) kram på dig

Fanny Gustafsson (fotoblogg)

Snygg mössa ;)

Amanda

springer ni ut en lördag?:O ;)

anna

sv: jag följer din blogg nu! ;)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Så lite så!



Oh tack Malin :D dock ingen outfit så men roligt att du tycker de i alla fall!

Amanda

sv: jaha, det var något nytt :)

här springer alla gymnasieskolor ut någon dag i veckan, är studenter måndag, tisdag, onsdag och torsdag :)

Rebecca Jansson'

sv' varsågod :) tack detsamma sötnos!

Mitt Liv

Hej !! allt bra ? :D

Emelie

åh kommer ihåg när jag tog studenten :) super kul

Fanny Gustafsson (fotoblogg)

sv; Haha tack =)

Åsa

Oj vad spännande! En fantastisk dag du har framför dig! Och jag kan bara tala om att när du väl tagit studenten så går tiden ännu fortare...tro mig, det har redan gått 13 år sedan min student, men det känns som igår....

wilmaaa

tackar!

va bra, det är bara fint med mig:)

Amanda

sv: haha ne det tycker jag inte ;) ganska skönt om man har fler som tar studenten på de olika gymnasieskolorna ;)

Amanda

sv: vf inte?;) uteställerna ha öppet varje kväll den veckan ;)

Amanda

sv: jo det förstås, men här i växjö så tar alla ledigt från jobbet så fort de vet vilken dag ;)

anna

sv: Nu följer jag din blogg! ;)

mysan

tjenare är allt bra? :D

Lotta

Härligt med studenten! Jag kan knappt vänta till jag går ut nästa år :D

lovisa

Hej är allt bra?:)

Just nu har jag en tävling där du har chans att vinna en valfri one piece från chillunited.se till värde 699-1299kr! tävlingen avslutas imorgon fredag så skynda dig om du vill anmäla dig! det kan du göra här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/vinn-valfri-one-piece.html#comment

mysan

härligt, de är ok! göru?

mysan

nice från? samma här! :)<3

wilmaaa

en kompisar kommer hit senare och ska sova här:) sjdÅ?

tilda larsso

S: Tack!:)

Anonym

sv: lustigt :/ för det står att jag följer din blogg på bloglovin (:

sof

grattis i förskott till studenten :D

anna

Sv: Nu har jag tagit bort dig ;)

sanna

Hej!



Har dagens blogg nu så anmäl dig gärna <3

olivia-drömmen mot att bli fotograf

vad kul! :D



sv: tack !:D

kram♥

sof

lungt :)

så hut läget?

sof

jo det är bra tack :)

anna

sv :har lagt till dig nu igen;)

sof

yes :)

IDA

det första jag tänkte när jag tittade in på din blogg var; Shit! fin blogg, fin tjej och fina bilder!

Det stämmer också :)

wilmaaa

aha okej, mys:)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh vad kul!! :D Säger grattis i förskott! hihi

Ida

Det är verkligen med blandade kännslor man tar studenten.. Jag längtar tills jag med får min mössa!

Maja - FOTO - fotogeniquee

Väldigt fint skrivet. Får en att hoppas lite mer på vad framtiden har att bjuda på.

FINALINAFINA

Åhh, vilken bra text! Känner verkligen igen mig, tar oxå studenten om 2 månader. GALET!! :-D

Fotograf Annie

Åh vad roligt, jag minns när jag hämtade ut min studentmössa, och studenten, så underbart :D