THE FIRST SIGHT OF THE SPRING

Hejsan gullungar! Jag har egentligen inte tid att sitta här (som vanligt då haha) men jag måste bara säga att jag precis varit ute och övningskört och är jättetaggad på att börja varje dag, jag ska tusan ta körkort tills sommaren! Nu ska jag stänga ner här och träna, men tänkte bara fråga er vad ni vill se för fototips/redigeringstips här i bloggen?
45
wilma

åh, vilken cool bild!



sv: tack :'D

frida

- Jodå :)

Vad har du för dig då?

L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]

SV: Det är bra här med!:D

emma [ fotoblogg ]

sjukt fin bild!

jennifer - photography

Tack ska du ha :)

dreadsbruden - 20 år och gravid

Var med och tävla om att bli veckans blogg! :)

http://mammaems.webblogg.se/2011/march/veckans-blogg-1.html#comment

MrOskar

Svar: tack detsamma :)

Sasha

sv; hade du det bra i skolan idag då?

Erika - fotoblogg

Åh vilken fin bild! :)

Petra-[Foto & Vardag] ♥

Tävling i min blogg Tema vårkänslor:) Du fotar ju också perfket:)

http://poxx.blogg.se/2011/march/tavling-2.html

Jennie

Kul,fyller snart 16 år så får börja övningsköra snart,lite nervöst :P

Allt bra?

Kram

alexandra

sv; tack, och fin bild!

PAUSE

ååh så fin bild

frida

- inget :)



Hur mår du idag då? :)

kram

Sofia - Pusstjuv Fotografi

Vilken vacker bild du tagit!

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Den här bilden gillade jag. Så fin :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, mitt favoritprogram är Desperate Housewives :) Hur mår du idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se



Förresten, just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en superfrsch shoppingbag/strandväska. Kanske kika in? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :)

cool bild!

frida

allt bra med dig? :D

Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

SVAR: Aha kul med studio i skolan. :)



Kramaar!

Åsa

Tråkigt att plugga till körkort, men skönt sen när det är över och man har tagit det :) Lycka till!

Tove ♥

sv - härligt, allt är bra här med :)



ååh så fin bild!!

alexandra

sv; tack, allt är nog riktigt bra med mej, själv då?

wilma

sv: tackar!

Annie Bergström (fotoblogg)

taack :)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Det förstår jag att du tycker, säger bara som de är :)



Åh fy bubblan, vädret påverkar verkligen humöret.. vare sig man ville eller inte. Hoppas att vädret hos oss båda blir bra resten av veckan då!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja super bra dag :)

du då?

olivia-drömmen mot att bli fotograf

sv: ja svarar på kommentarer, dudå? :D

kram ♥

emmaa - ryttare&fotograf

sv; tack så jätte mycket söt du!:)

TOWE

sv: tack! :D

Jennie

Sv>:Det är toppen :D!

wilmaaa

fin blogg! allt bra med dig?:)

Esmeralda<3

Hej!

Såg att du inte hade någon bloggsvar ruta så jag tänkte att du kanske ville ha chans att vinna en bloggsvar invite? Just nu pågår en tävling på min blogg där man kan vinna en bloggsvar invite.

Länk till Tävlingen: http://esmeraldaaa.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-bloggsvar-invite.html

Sasha

sv; Min dag har varit underbar :)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Så fint kort! :D Hoppas du hinner ta körkortet! Min kille var ute och övningskörde nu i dag. ;) Hoppas han också hinner ta det. ^^



Här har det också kommit vårtecken! :)

Tove ♥

sv - varsågod och tack så mycket! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vad bra :)!

Alexandra

Sjukt härlig blogg och design :) Keep up the good work!

Alexandra

Svar: Tack vad snällt! Är det du på bilden i headern? Du är ju en grym fotograf också. Fotar ni mycket i skolan?

PAUSE

buhuu

Amanda

Sv: Tack detsamma:)



Jättefina bilder!

JENNIFERFOTON

Jätte fin bild!

Linnea

extremt fin blogg!!

alicia

Fin blogg!<3

Anonym

fin bild :)