SUCH A LONG WEEKEND

Modell: Sebastian Åhlman | Nikon D40 + Nikon Nikkor AF 50/f1.8D

Halloj! Har varit upptagen hela helgen så har inte hunnit sätta mig vid datorn förens nu! Igår så jobbade jag 06-15 (riktigt jobbigt att komma upp på morgonen) sen åkte jag och min baby på bilderna här ovanför till Heron city för att se filmen "Water for elephants" som var så himla bra! Ni måste se den! Idag har jag hjälp Sebbe med att packa ner saker (han flyttar in i sin nya lägenhet på onsdag) Sen har jag varit hos min moster tillsammans med min mamma och morfar för att checka in hennes nya hem! Klart har jag inte glömt morsdag, min mamma fick en blombukett av mig! Nu ska jag stänga ner datorn och förhoppningsvis övningsköra lite, vi hörs inom snar framtid kan jag lova!
31
Frida

sv: jag har haft en helt okej helg! Dudå? :)

MrOskar

OMG it's Mr Charm Smile :D

alexandra | fotoblogg

tänkte tipsa om en fototävling, om du är intresserad: http://randomabilder.blogg.se/2011/may/manadens-bild-maj.html#comment

Louise- tävlingar och annat roligt !

allt bra idag? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: det är bra här med :D!

O L I V I A - en fotoblogg

SV: Ja, det har jag, har du haft en bra helg? :)

mysan

nice grattis i förskott! :D

olivia-drömmen mot att bli fotograf

sv: min helg har varit fin,dindå? :D

kram

PINKPIERCING.SE

svar: tack så mycket! :)

allt bra idag?

PINKPIERCING.SE

svar: det är bra, är trött bara, sov för länge, haha x) va göru? :D

STEFFE

sv: aaa, håller med! :D

Frida

sv: Så bra! :)

Malin

Ja det har jag haft! Har du? :D

JENNIFERFOTON

SV: Varsågod!:)

Jadå, själv?

bella

lugnt! det har jag, hade du ? :)

Tove

sv - härligt!



allt bra idag? :)

lars'

TUNGA bilder riktigt snygga!

Foton av Emma

Fin blogg!:)

Hoppas allt är bra med dig!:)

Kram

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Fin blogg!:D

Allt bra??

KRAM

VictoriaEeriksson

måste bara säga att du har en grymt fin blogg , och fina bilder i den ! :D

MrOskar

Svar: haha den är najs :P

J A R I N A » foto

Svar: Tack sötan! ♥

JENNIFERFOTON

SV: Vad bra! :) Har du fotat nått du? ♥

Foton av Emma

Tack!:D

Linnea ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Älskar bokeh-effekten! fina bilder som vanligt! :D

Monkey

låter bra :)

Tove

sv - jodå :)



händer idag?

PINKPIERCING.SE

svar: okej, jag svarar på kommentarer :)



najs :D hur gick det då?

Josäfin :>

sv: Åh tack :D

♫♪ Sandra T

nåt sommarväder är det då inte här, i övrigt är det bra med mig :)

sj?