Sunday

Fotograf:Josefine Nylander [http://nylanderj.devote.se]

En till bild på mig, diggar mina påsar under ögonen men blir lätt så när man börjar jobba så tidigt på morgonen... Har jobbat hela helgen och är slut nu. Har även virrat runt i Stockholm idag med pojken min, vi firar 23 månader tillsammans ♥ Så vi kom hem därifrån för en stund sen och nu ska jag slappa i soffan. Imorrn ska jag börja planera en ny design till bloggen, har inte tröttnat på den jag har nu men vill göra en med bildspel i hihi!
45
Beatrice Jakobsson (foto)

fin bild! :)

Pablo Nutti

Fin blogg, och fina foton :)

EMJA

Hejsan, superfin blogg!! :D

Vill du följas via bloglovin? Lägg i så fall till mig här och säg till så lägger jag till dig direkt :D

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1452917/emja

M ä r t h a . V

Det skulle vara jättespännande med en ny design :) ♥

Gabriella

Superfin blogg!:)

Emelie {Fotoblogg}

du har ju inte ens nå påsar under ögonen... haha :} bilden är så fin!



sv: tack =)

allt bra?

Molly Bergström, UPPSALA

Åh tusen tack :D allt bra?

linnea holmdén (hobbyfotograf)

- tack så mycket :) lust att göra ett länkbyte?

marina

händer ikväll? grattis till dig och killen din :)

cherie's välgörenhetsblogg

söt! :)

Andrea :D

Fast din design är jättefin! Och jätteproffsig,enligt mig!

Emelie {Fotoblogg}

sv: jadå :}



göra ikväll? =)

Tilde - Fotoblogg

Tack så mycket!:)

Grymt fin bild!:)

kramen!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

vad roligt!

Amanda Matanovic ☆

svar: Det är bara bra, vad har du gjort idag då? :D

linnea holmdén (hobbyfotograf)

- okej :)

ntherese

äntligen här vintern hääär! vad tycker du om det? var med och diskutera!:D kram

alexandraeriksson [fotoblogg]

Svar: Tack! :)

eve

Hej:) Fin blogg,

glöm inte att anmäla dig till veckan blogg här : http://evelinaahli.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-vecka-48.html#comment



Kram Evelina

Molly Bergström, UPPSALA

Skönt :) njaoodå. Vad gör du?

ntherese

- jaså? vart bor du? vi fick dock inte snö förns igår heller. Så himla tråkigt! vi brukar få snö runt slutet på oktober ;o

Molly Bergström, UPPSALA

Okej ;D nej inget alls, kollar när min pojkvän spelar :P

Emelie {Fotoblogg}

sv: okej,vad skönt :) samma typ..



händer imorgon då? :}

ntherese

- jaha, fy vad tråkigt det är, man får ju liksom inga julkänslor.. haha! nä det är ju bara storm neröver hör jag!

Emelie {Fotoblogg}

sv: okej,nä inte jag heller :} .. men måste plugga himla mkt..Har två prov och ska hinna läsa ut en halv bok till på onsdag :{ känner mig stressad.. Å hinner inte plugga på det nu då jag har 57 glosor till imorron med..

Gabriella

Sv: Tack :)

N I K O N P H O T O O '

härlig blogg! :)

» Jarinafoto

Svar: Tack :)

Anonym

sv. ah okej :) ska snart diska lite till. Så lite så och tack själv :)

eemelie

fin blogg! (:

Viktoria - I väntat på lillen♡

Vad hittar du på nu då? :)

KRAAM

MADDES

Skulle du vilja designa din egen almanacka? Gå då in på min blogg för att få chansen att vinna en personlig almanacka! Enkla tävlingsregler och en riktigt bra vinst. Om du inte själv vill ha almanackan så kanske det vore en perfekt julklapp till någon du tycker om?!



Ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer! Kramar Madde

TOVA

fiin blogg :D

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod! :)

EMJA

Va bra, jag har lagt till dig också sötis :D kram !

sofia [foto & vardag]

- tack så mycket söta du! :)

Emelie- photography

du var fin ju!

issa - tjejrappare och låtskrivare

sv: har lagt till dig nu :D lägg till mig med då? =)

F

mysigt, grattis! :)

Minna Hagelin

Jättefin blogg!

Anonym

.

ebba (foto)

Fin blogg och fina bilder ! allt bra ? :)

/ ebba http://isofoto.blogg.se/

JULIA♥

Har du någon drömresa? Vilkeen isf :D?

Anonym

.

sara

sv: Härligt! jo det är bra hos mig, vad gör du? :D