Veckans bild #22

Ebba Westerberg - http://ebbawesterberg.webblogg.se

Vill du också få din bild publicerad i min blogg? Maila då din bild/bilder till [email protected] med rubriken "Veckans bild" plus ditt namn & bloggadress. (bilderna måste vara minst 600px breda) Glöm inte att ett deltagande i denna tävling håller förevigt, alltså behöver du inte hålla på och skicka in bilder varje vecka!
23
Ebba

sv; åh tack så mycket! Vad glad jag blir!! :D

natta

Hejsan, skit fin blogg! allt bra? kram<3

Elle

Du har en jättefin blogg :)

Stefan Falkelind

Cool kille.

Amanda

fan vad snygg! :)

M ä r t h a . V

Sv; Tack detsamma :D

linnéa

SV: Tack detsamma! :)

TOVA

fiin blogg! :)

CELINAS NEW YORK

Hej!



Jag har ett julklappstips!



På min blogg säljer jag dessa ombloggade RINGAR från MARC BY MARC JACOBS limited edition med latinska fraser, inköpta i NEW YORK!



Kolla in inlägget här: http://celinas.se/2011/november/julklappstips-1115.html och här http://celinas.se/2011/november/marc-by-marc-jacobs-pyssel-1111.html



Maila mig idag och få 10% rabatt! (Alltid fri frakt och mängdrabatt)



Perfekt julklapp till vännen, syskonen eller pojkvännen!



Ha en trevlig kväll!



Celina

Cornelia - Hobbyfotograf

Sv: Tack detsamma!

Kram kram. :)

Chayenne - Mamma till Freja

sv: så lite så ;)

Tack och detsamma! :D

emelie

sv: vsg :)



hade du kunnat skicka bildlänken t bakgrunden? eller länken på internet där den finns? hare BLIVIT SÅ GLAD!! verkligen skit snällt om du gör det :-) ..

mikaela

hej ! har skaffat en ny blogg nu , så jag kommer även att ta bort bloglovin och göra en ny så om du vill fortsätta följa mej slängin en kommentar så följer jag dej med :D

Louise

I min blogg skriver jag om hur det är att leva med social fobi, kampen om att få ett jobb & att gå ner i vikt. Samt lite tankar och sådant som faller mig in för dagen. Följ mig gärna på blogglovin!

sanna

Hej, det var ett tag sen! :)

Vad händer hos dig?



Hoppas att du har en bra Lördag.

Kram

Anonym

sv: okej toppen !



har lagt till dej oxå nu :D

sara

Hur är läget? :D

sanna

SV: Härligt! :) Jag håller på och bakar lussekatter inför första advent i morgon ;) Är allt bra med dig? :)



Kram!

tild▲'s foto

Älskar hennes blogg! Hon är så duktig :)

Amanda Matanovic ☆

Fin blogg du har! Allt bra med dig idag? :)



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

issa - tjejrappare och låtskrivare

hej allt bra? :D kramkram!



föjas med bloglovin?

Madde

sv:tack detsamma:)

malin [fotoblogg]

.