Veckans bild #18

Marie Stålnacke - http://fotoinorr.blogg.se

Vill du också få din bild publicerad i min blogg? Maila då din bild/bilder till [email protected] med rubriken "Veckans bild" plus ditt namn & bloggadress. (bilderna måste vara minst 600px breda) Glöm inte att ett deltagande i denna tävling håller förevigt, alltså behöver du inte hålla på och skicka in bilder varje vecka!
18
FOTO I NORR - MARIE

Men oj tack så mycket detta hade ju jag helt glömt bort. Jag bugar och bockar väldigt mycket :)

M ä r t h a . V

Så fin!

Magda ♡

snygg blogg du har tjejen!

allt bra? :)

Sofia

Jotack det är bra med mig. Helg nu ju =) självdå?

Jarinafoto

Sån fin bild hon hade tagit!

Emelie

underbar bild!

E l s a s f o t o // mode och fotofylld blogg

Superfin bild :)

Är allt bra idag? :)

Hitta på något kul ikväll?

moa larsson

Svar : Det är alltid roligt att vara självlärd :)

Julia

Fin bild, Vad gör du? :)

Magda ♡

sv; härligt!

med mig är det bra :)

vad gör du ikväll då?

JULIA

sv: svarar på kommentarer och spelar kort!



Gjort idag då ? :)

B E C C A B O L L

tack så mycket :D jättefin blogg du har :) <3

MALINPALIN.SE ♥ [fotoblogg]

svar: tack! är jätte nöjd med den bilden :)

allt bra idag?

Linnea

Underbar bild det där!

Lisa

Fantastisk bild!



Bilderna du har tagit är också jättefina förövrigt :)

Elin › en personlig fotoblogg

Väldans fin bild hon tagit :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

vilken cool redigering! :D

Sanna

Sv: Tack så mycket :)