Ny design

Malin + ledig dag + uttråkad = ny design! Hade den förra designen sen början av juni så tyckte det var dags för förändring nu! En höstdesign helt enkelt! Vet inte om jag är helt klar än, vill vet vad ni tycker först! Hiss eller diss?
38
Malin Westman

Snyggt ^^ men hur gör man det ljusare partiet i bakgrunden? jag vill också ha så men vet inte hur man gör!!

Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

jääääättefiiiint!!! är sååå avis!!!!!

Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: äsch då, det är DU som är fin :)

Malin

SNYGGG :D

Maja | Photography

Sv: Jaa, kände för lite nytt nu :p

Lovisa

HISS

Felicia Johansson

Va bra det blev!!



Åh tack :)

Sofie

Svar: designen är jättefin! :D

Isabelle

Sugen på att vinna ett iphone skal ?

Till sig själv eller varför inte till någon i din närhet? ;)

Kiak här! :D

http://bblla.webblogg.se/2011/september/sugen-pa-att-vinna-ett-iphone-skal.html

Evelina

Tyckte den var super fin!

Malin

Godmorgon! =)

Allt bra idag?

Malin

- Så bra! :)

Det är sådär med mig, men det börjar bli bättre nu :)



Måste bara säga att jag ÄLSKAR din design.

N I L A M ♥

svar: jag ligger på mest aktiva listan :D



fan va snygg den blev! :D

POOS - Ogarp Foto

Åh! Nya designen blev ju hur fin som helst ju! Du är så jäkla duktig :D

Mandy - En Musikblogg

sjukt fin. gilla headern .. va tycks om min låt?

Emma

redigt galet snygg!! O:

lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: Snygg!

N I L A M ♥

svar: många besökare, många kommentarer i inläggen tror jag, det är olika :)

Mandy - En Musikblogg

tack - välkommen tillbaka. finns fler låtar :) xxxx

emmzie

Svar den va ju fin :) hehhe

Jenny

Du får ha en bra dag! :)

emilia

den nya headern va jätte fin ! länkbyte?

emiliA

hej den nya headern va jätte fin !<3 länkbyte?

emilia

aa jag harb bloglavin men hur gör man bloglavin byte? :))

FH´s foto

Skitsnygg!

anneli

Hur snygg som helst! gav mig lite inspiration nu :)

emilia

så nu har jag gjort de! då får du också göra de nu då :))

TILDA CORNELIA

svar: din design är jätte fin! :)

Emma [hockey & foto]

Gillar den nya designen! :D

ida :) ♥

Sjukt fin! :D

kram<3

» Jarinafoto

Snygg!

M ä r t h a . V

Fint det blev! :]

sofie

jätte fin blogg! :)

sofie

jätte fin blogg! :)

Celine Broman's Blogg

SV: det blev jättefin!!:)

maria

Hejhej!

Vilken fin blogg du har! Gillar din stil :)

Kolla gärna in min bloppis där jag säljer godbitar ur garderoben! Allt ifrån skor och väskor till jeans och koftor till en billig peng! (jeans från 30 kr!)

http://www.mariawallinsbloppis.wordpress.com

Ha det bra!

Kram, Maria

tove - fotoblogg

jättesnygg design! :)

Katte c:

Riktigt fin blogg! :D