Vill ni läsa mer om träning på min blogg?

{ bilder från http://weheartit.com

Jag har en liten förfrågan, vill ni börja läsa mer om träning på min blogg? Det är ju en ganska stor del av mitt liv nu så vill bara kolla läget lite då jag antagligen kommer börja blogga mer och mer om det! Dock kommer det inte handla mycket om viktnedgång då, utan mer om att träningen ska få en att må bra och vara nöjd med sig själv. Vill bli inspirerad och börja inspirera andra!
12
ebba

Ja det vore jättekul! :)

- Anna Lötberg -

Gör en underblogg? Där de som vill kan gå in och läsa om träningen :)

Ellen

Tack du!

Desamma, allt bra? (:

Jossan

sv: TAck så mycket, och detsamma! :)



Sjukt fina bilder du tar! :o Underbara! :)

sellwins skönhetsblogg

Bloglovin byte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. varsågod :D!

sellwins skönhetsblogg

lagt till dig med nu :D

Alexandra Eriksson / fotoblogg

Svar: Tackar :)

Jarina / foto

Svar: Tusen tack! :)

♡ ♥ malin palin johansson

svar: har varit ute och fotat en massa bilder på vitsippor och min kissemisse :)

Annika

SV: tack så mycket :)

Isabelle och Molly

vi följer dig nu! :)