Ännu en bloggpaus

Ja ni läste rätt, nu tar jag paus igen. Inte för att jag inte har någon inspiration eller så, utan att jag helt enkelt inte har tid såhär mitt i flytten. Har två bostäder som vi ska packa ner och flyttstäda sen ska jag ju även hinna träffa alla mina nära och kära innan vi far i väg. Men jag är tillbaka igen här såfort jag har tid, enklast är att följa mig via bloglovin så ser ni direkt när jag är tillbaka. Sen finns jag ju även på instagram, emkaay heter jag där! Dock uppdaterar jag inte min instagram så ofta, men bättre än ingenting :)
12
Lovisa Lindström

Vilken otroligt fin å mysig blogg du har! Och vackra bilder!!!

Felicia (Robert Pattinson hemsida)

Hej skulle du vilja följa varandra via bloglovin ?=) jag tar inte bort , tycker inte själv om när folk gör det .

johanna

jättevacker bild

Felicia (Robert Pattinson hemsida)

Jag blev nr 850 :) kram

rebecca

svar: ja, älskade, älskade kent.

Julia

jättefina bilder och blogg, gör du designer? :)

Lebanezza

Gilla min sida på Facebook så blir de lättare att följa min blogg:)

http://www.facebook.com/pages/Lebanezza/103148899777281

Malin

Vilken fin bild du har tagit!

Vi hörs efter pausen, jag kommer fortsätta följa dig på ig :)

emma

Så fina färger!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jag gillar dom :)

Jarina

Svar: Tack så mycket fina du! :)

tovenorin

awesome blogg du har, kom gärna in till mig och kommentera något så skulle jag bli glad! :)