16th December

Nu rullar det på med fotograferingar! Idag hade jag en syskonfotografering med min vän Josefine, hennes bror och två halvsyskon. Här får ni en liten preview på Josefine och Oscar! Nu ska jag titta på det sista av Musikhjälpen, ha det fint!
13
Joanna-Livet med Asperger+reumatism

Hej!
tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en tävling där man kan vinna jätte snygga smycken http://www.domkallarmighannes.com/2012/12/tavling-i-samarbete-med-styladse.html

så går in och ta dig en titt vet jag:)
Om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra vecka:)
kram

cassandra gigel

fin bild verkligen :D

ERIKA ENROTH

Jösses så fina bilder!!

ERIKA ENROTH

tack själv. jag försöker bara överleva vardagen som trebarnsmamma med mina sjukdomar. en riktig kamp då jag ibland är helt sängliggande :(

Frida

Sv: Tack så jätte mycket snälla du! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack! :D Fin bild!

Michelle - foto

SV: eller hur gör de :D

Min kamp som Bipolär tonåring och nykter alkoholist.

Läs gärna min blogg hur det är att leva som Bipolär tonåring och nykter alkoholist sen en månad tillbaka. Mycket tankar, åsikter, push på mig själv.
Hade värmt! Kram

Elin♥

Hej du har verkligen en fin blogg! Du får jättegärna vara med i min fotoblogg, ser att du älskar att fota! :)

Amanda Landegren

sv: Tack så mycket!

Kramar Amanda!

cassandra gigel

sv; jadå, själv? :)

Florina ♡

vilken fin blogg du har!

Elin♥

SV: Tack så mycket! är allt bra? :)