A merry little christmas

Lovar att detta är dem sista julbilderna som visas på bloggen för i år haha! Hade en lugn och fin julafton med familjen + Sebbe. Sen på kvällen åkte vi och besökte hans familj. Önskade mig bara en sak i år och det var en pulsklocka, som jag fick av tomten! Sen fick jag en morgonrock, duntofflor, pyjamas, underkläder, strumpor, godis, pengar, glashjärta, presentkort och en biljett för att se Eskilstunarevyn i januari med familjen. Idag blir det också en lugn dag, mest för det har kommit ca en halv meter snö i natt och vi är insnöade. Så ska försöka plugga lite och smälta julmaten från igår. Hoppas att ni som läser har haft en bra jul?
 
27
elin

sv: varsågod!
god jul , kram :)

Ingrid

Fina bilder!

Mary

Så fint :D

sv: tack för du sa god jul :D Kram

linda

Väldigt fina bilder! :D

Thilde Larsson

HAha härligt, joo det är bra här vad händer till veckan?;)

Frida G

SV: ja det hade jag! hade du? :)

N E L L I E

sv: Tack,du har också en jätte fin blogg med massa fina bilder!
kram!

Anonym

SVAR: Tack så mycket! joodå min julhelg har varit fantastisk!
din då?

Emma

SVAR: Tack så mycket! joodå min julhelg har varit fantastisk!
din då?

Daniella

Vilka fina bilder :)
Sv: Tack så mycket :D Detsamma! Jag hade en trevlig julhelg, själv då? Kram!

LORISSA LOVEBOMB

sv: jättebra tack :) Hur har din julhelg varit?

vvvviktoria

sv; Tack detsamma! :) Jag har haft en super bra julhelg! Själv?

Nathalie

sv: Jodå, det har jag verkligen haft! =)
Kanske blev en av dom bästa än så länge.

Malin

Ja det har jag verkligen haft! Har du haft det? :)

Malin

Vilka otroligt fina bilder!! :)

cassandra gigel

sv; absolut, du? :)
kram

Marie

Jag gillar du blogg, den är så mysig :)

lena

Hej! tack desamma :) ja min julhelg var bara bra :) hur var det för dig?
KRAM! :)

Carro

Åh tack så mycket! :-)

Marie

GOD JUL! :)

Josefin

sv. Tack, det är din också kan jag säga! Riktigt fina bilder tar du :)
Julen var lika bra som varje år, kram!

Sarah Persson

Du verkar ha fått bra saker! :)

elin

sv: ja det har jag , själv? :) kram!

TVD

Hej =) Skulle du vilja göra ett Bloglovinbyte med mig ? Jag tar INTE bort , gillar inte själv när folk gör det .
Kram Felicia

Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Fina bilder :) .


Vi har ju gjort ett bloglovinbyte förut, så tänkte passa på att lämna en kommentar :) . Är lite seg på de ibland ^^, .

Marie

Jag brukar använda Google Chrome och där ser bloggen "normal" ut, men nu använder jag Internet Explorer, och inläggen ligger väldigt lågnt till höger eller hur jag ska förklara.

Mysig blogg annars! :)

agnesandersson

Har en liten bloppis på bloggen just nu, gå gärna in och ta en titt om du ser något fint du vill ha!
http://acandersson.devote.se/blogs/23893788/bloppis.htm#WriteComment
kramisar♥