Snow makes us happy

Visst, jag tycker om vintern. Men jag vet tre krabater som tycker om den så mycket mer just nu! Tror alla hundägare håller med mig om att man blir lycklig inombords av att se hur många hundar som blir så glada av lite snö! Förlåt för dålig uppdatering, men har inte gjort mycket under dem senaste dagarna som jag tycker har varit värt att blogga om. Nu ska jag träffa min vän Evelina ♥
15
Olivia

Gud så fina bilder! :O

Felicia Andreasson

Härliga bilder! :D

❤ w i l m a ❤

Åh vad fina bilder!:)

linnhahne.blogg.se

Kika gärna in & delta i min julkalender!
Nya tävlingar & vinnare varje dag enda fram till julafton! :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/category/julkalender-2012.html

Malin

Gud vilka otroligt söta och fina bilder!! :)

Thilde Larsson

Okej Vad bram japp jag följer dig än;)

Simon G

Åh vilka fina bilder! Mina hundar sitter vid ytterdörren och ylar för att de vill ut i snön och leka, haha så mycket gillar de snön. :)

Sandra

Mysig blogg och fina bilder ♥

Hoppas allt är bra med dig.
Vad ska du tillbringa din kväll med?
Kram

Anton

Sv: tack så mycket :D

Sarah

Super fina bilder! :D

Elina

Svar/ Du tar också fina bildeR! Min hund brukar se ut såhär med fullt med snö i ansiktet xD

Alice-Tonåring med stora drömmar

Åhh vilken fin blogg du har! :)
Jag och min kompis har en serie som vi gärna vill ska gå vidare och bli större. Om du inte har något för dig så kan du gärna gå in och kolla på det senaste avsnittet på min blogg! Sen om du gillar det får du gärna besöka våran kanal Modestilarna för mer videosar. Kram

Malin Aurora

Underbara bilder!

william

fina bilder:D

Julia

så söta bilder! :D