Underneath these clouds there's an ego

Modell: Anton Liberg [http://antonl.blogg.se] Nikon D7000 +  Nikkor AF-S 50/1.8
Godmorgon! Eller ja, för mig är det morgon med tanke på att jag vänt dygnen helt dem senaste veckorna. Har ingen anledning att gå upp tidigt så då sover man bort halva dagarna i stället. Har inget planerat idag riktigt, blir väll att plugga som vanligt. Om ni inte någon av mina vänner ringer med bra planer (detta är alltså ett uttrop så ni vet att ni ska ringa mig haha) ;) Ha en fin dag!
14
Cajsa Lindahl

tack detsamma! :D
jo det är bra med mig. lite seg bara.. :P

Stallmolke

Sv; Jaha okej :/
Min helg var verkligen toppenbra :)
Allt bra? Kram

Anonym

Sv: Ja, allt är helt okej med mig!. Jag har föresten bytt blogg. jag svarar inte på amazingkid.blogg.se men jag har skrivit min nya bloggadress där! :D.
Är allt bra med dig då? :) FinFina bilder!

cassandra gigel

sv; kanske ska tr'ffa någon annars plugga, du?

claudia

tack desamma, vad glad jag blir :)

Sofia [fotoblogg]

Jättefina bilder! (:

Svar: Tack så jättemycket! (:

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

SV: Åh men tack så mycket fina du, vad roligt att du tycker det!
Och jag måste bara säga detsamma, dina bilder är otroligt fina!

Thilde Larsson

Härligt att höra joo allt är typp topp här, vad händer till jul nu da?;)

Stallmolke

Sv; Härligt att höra! Jo det är bra :)
Planer inför imorgon?

Madeleine Jonsson

vilka fina foton, du är riktigt duktig :)

cassandra gigel

fina bilder :D

Stallmolke

Sv; Det låter ju jättebra! Idag har jag vart i skolan och sen så blir det stallet :)
Allt bra?

Ikväll eller imorgon kommer jag skriva om en bra sak på bloggen, håll koll!

Kram

cassandra gigel

sv; det funkar, själv? :)
tack:D

Malin

Väldigt fina bilder!! :)