I just can't stop smiling

Åh, så härligt det är att det är plusgrader ute igen! Skulle det slå om till typ 30 minus inom dem närmaste dagarna skulle jag seriöst bli deprimerad.... Har haft en väldigt effektiv morgon idag, har redan hunnit storstäda huset faktiskt! Nu ska jag käka lunch och sen far jag iväg och jobbar mellan 13-20. Ikväll så blir det filmkväll hos mig med mina fina tjejer, så skönt med helg igen!
27
L I N D A S S P H O T O

Jätte fina bilder! :D

alexandra | fotoblogg

fina bilder!

- Anna Lötberg -

Kan det hända att du var på gymmet på tisdag förmiddag? ;) Tyckte jag såg dig :)

Anonym

Fina bilder!

Kristin - Photography

Höstfärger, aldrig fel men nu längtar jag efter våren så man får gå ut och fotografera lite mer :)

alexandraeriksson [fotoblogg]

Jättefina bilder!

emelie

fiiina bilder :D

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vackert! I LÖV it! :D

Sofie [fotoblogg]

Riktigt härliga bilder! :D

- Anna Lötberg -

sv: Ja men då var det dig jag såg! ;)

alexandraeriksson [fotoblogg]

Svar: Tack! :)

Sofie [fotoblogg]

SV: Tack! :D

Becka [fotoblogg]

sv; Haha :)

Grymt fina bilder! :D

Kristin - Photography

Nu såg jag att även du komr ifrån staden, se där då :)

k

Heej,

Nån som sett den nya filmen Chronicle ?

Vad skulle du själv gjort ifall du hade superkrafter som dom? (kunna kontrollera saker med din hjärna så dom sväva och själv flyga mm)



Hoppas du har en trevligt helg/lov...

Carruu

sv: oj, tack så jättemycket! och detsamma! :)

Fisken-Fotoblogg <3

Sv: Jag mår bra.

Ska du hitta på idag ? :)

Kram

Emma Lannebrink

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin byte.

Kram.



Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :D



Förlåt om du inte tycker om sånna här kommentarer.

Nicole [ Foto & Vardag ]

Härliga bilder!

LARA JOHANSSON - photos&texts

God kväll!

Nu har tre bloggar blivit vinnare i min "veckans bloggare" tävling, så kika in och se ifall du är en av dem. Grattis till dig i så fall! Om du inte blev det, var med igen! :)

HANNAH / SPOINK

Grymt snygg blogg! :D

Linda ♥

fina bilder:D

Anonym

sv; det är bara bra, sj? :)

Carla - fotografi

Åh hjäälp vilak udnerbara bilder din blogg är full av!

Vi har samma kamera, den är underbart bra!

Fanny

Kan du inte berätta lite mer om ditt lilla hus du skrivit om. :) Blev så nyfiken. Inte så jättevanligt att man har hus när man är 19, jag själv skulle väldigt gärna ha det :D Kram

Linda

åh tack:D

Anonym

.