Spring feelings

Åh mina fina läsare, ni förtjänar en bättre bloggare än vad jag är just nu. Får inte tiden att räcka till helt enkelt, känns som jag spenderar all tid på jobbet och när jag inte är där försöker jag hinna träffa så mycket vänner som möjligt. Leva livet medans man fortfarande lever. Nu ska jag umgås med min kärlek som jag firar 26 månader med i dag, känns som tiden bara dansar iväg.
17
Frida { en fotointresserad tjejs vardag}

svar; Tack! :)

- Anna Lötberg -

Grattis till er! :D

Anna

jättefin bild och grattis!

alexandraeriksson [fotoblogg]

Jättefin bild!

& Grattis till dig och din pojkvän :)

Jasmine

Fin bild! :)

LARA JOHANSSON - photos&texts

SVAR; Tack så mycket! :)

alexandraeriksson [fotoblogg]

Svar: Åh tack! Kram :)

JARINA / En fotoblogg

Svar: Tack tack! :)

mysan

Hoppas du får en bra tisdag sötis :)

Malva

Riktigt fin bild, visar att våren snart är här! :)

Malin

Otroligt fin bild!! :)

Smse Hund&Foto

Fin blogg ^^ La till dig på bloglovin :) Hoppas på en ny fototävling snart så att jag också kan vara med ^^

ellen

kör igång dagens blogg på bloggen för andra gången, kika in och anmäl dig, alltid kul att få lite extra läsare? :)

http://ellenaahh.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-1.html#comment

Thea

Stort grattis i efterskott!:)

L I N D A

fin bild!

gör du bloglovin' byten? :)

Anna

sv: tack! :)

Annika

Härlig bild :)