Ny header!

Har ändrat lite i min header nu och har åtta bilder istället för en bild i taget med bildspel. Vad tycker ni, ska jag ha den nya eller behålla den gamla? Har lite svårt att bestämma mig! Tryck på f5-knappen om den inte har uppdaterats.
33
Sarapetter ^^

- okej det gör ja nu :P



allt bra? :)

Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Denna blev häftig!

Du kan inte göra typ som ett fortsättnings inlägg om hur man gör sådär istället för bara en bild? :)

Julia

-den blev super fin!:) vilken program använder du?:D

jag gör inte så värst mycket hihi:)

Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Snyggt!

julia

Båda är riktigt snygga! :)

Sarapetter ^^

- nice :D det är bara bra med mig med :)

EEMIRAAS

Hej! Vill du ha chansen att vinna ett samsung skal till dig eller någon du känner? Isf får du chansen på min blogg just nu, lycka till! :)

Erika

Tycker den nya blev jättebra :)

Sigrid [FOTO]

Sv; tack så mycket!:D

Sofie [fotoblogg]

Riktigt snyggt!

claudia

vad fint !!:D



skitsnyggt !!:D

Linnea [Fotoblogg]

SV: Jag lyssnar på musik!:D



Fin header!

Hoppas du får en bra kväll!

REBECCA

Mycket tjusig!

Johanna

Jag tycker du ska behålla den nya :) kika gärna in på min blogg också om du har tid :)

- Anna Lötberg -

Den nya, helt klart :D Snyggt!

felicia-

ååh tackk!!

AKP Photography

Kjempefin header :D Du er så flink!! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket! :)

vad snyggt!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod, är det animering? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv, jag vet, det var därför jag ville med göra så! ;)

Som du, för det bli sämre i photshop!

thea

fint! jag tycker du kan ha den nya ett tag, för lite omväxlings skull, känns det fortfarande tveksamt är det ju bara att byta tillbaka! båda är ju himla fina, så förstår att du velar mellan dom! :)



kram!

– MIN VIKTIGA KAMP

Jättefin ny header!



sv: haha ja, det gäller ju bara att alla mina läsare ska byta till det också :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ska kolla det :D

Anna

sv: vad bra :)



jättesnyggt!

Julia

-har du köpt photoshop eller bara laddat ner?:)

Becka

Tycker att du ska ha den nya :D

SV: Tack! :D Håller med dej :)

Kram

Miss Dior

Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, en egen stil - tips. Tatueringar och piercingar.

Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/



STOR FRÅGESTUND! + MIN FÖRKLARING TILL LÄSARNA

www.tilldetsistahjartslaget.blogspot.com

Emelie

men GUD vad fint!! vill också kunna göra så fint som dej :{ spec me bildspel :D

Michelle

Jätte söt blogg! :)



Kika gärna in på min blogg och hjälp mig med en grej. Vore super duper snällt!! :)



Kram

Blopparna - Emmy

Vad fin din nya header blev, super läcker!

Mina awesome foton ♥

behåll din nya header, fett fin! :D

Elvira - foto

Fint :)