Old favorite

Modell: Annalina Anduri Ohlsson - Nikon D300 + Nikon Nikkor AF 50/f1.8D

Tänkte börja lägga upp lite gamla favoriter ur mitt bildarkiv nu när jag inte har så mycket tid över till att ta nya bilder, är det något ni skulle uppskatta? Vill ni det kommer jag rota upp några gamla favoriter från hårddisken och lägga till en ny touch på dem!
20
JW Photography ♥

fin bild!

Anonym

SV: Nyss ätit frukost, händer idag? ^^

Jarinafoto

Shit vad snygg!

Fotograf Erika Hallman

Snyggt porträtt! Det hade nog gjort sig riktigt bra i svartvit också!

AKP Photography

Nyydelig bilde, elsker lyset og redigering :D

Sarapetter ^^

COOL bild :D



händer idag? :)

Michaela | Fotograf - Bloggdesign & Vardagsliv

riktigt fin bild! :)

Rebecca Rehn

SV: Härligt! Hoppas det går bra :D

Felicia Johansson

Gillar verkligen bilden Malin!



Tack så jättemycket :)

Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Fin :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

SJUKT fin bild!! Låter kul om du gör det, kör på :D



- hihi ja visst är kakorna goda :D

Felicia Johansson



Hu, ja.. hur tråkigt som helst :(

ottilia

Snygg sminkning! Framhävs verkligen av hennes blå ögon! :)

mia

Hej vilken nice blogg du har! letar efter bloggar att följa änsålänge bara hittat denna och http://kikibencha.se/



några förslag på andra bra?

Malin

Väääldigt fin bild!! :)

Mikaela

hej!

Jag har prövat mängder av gånger att lägga in ett bild spel i headern men det funkar inte! :-( Har du någon ide vad jag kan ha gjort för fel när man bara ser en tom ruta och ett kryss i det hörnet?

Sofia [fotoblogg]

Fin bild! (:

mathilda :)

Herregud vilken tuff bild! :o



sv: Det är jättejobbigt verkligen, fast tänker lite såhär "Miles can´t seperate two hearts that care" :D så det fungerar faktiskt bra.



Men tack för ditt stöd! <3

Amanda

Så fin!

Anonym

har lagt till dig nu din tur att läga till mig nu