Wish my time was more like yours

Lite bilder från denna dag. Har inte gjort många knop idag, var ute en stund på eftermiddagen och fotograde allt möjligt. Åh vad jag vill åka iväg till något fint ställe och fotografera nu, kanske t.o.m åka utomlands? Man kan ju alltid drömma. Denna helg flög fort förbi fast jag inte gjort speciellt mycket, nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen så jag orkar med kommande vecka.
23
Becka

sv: Ja juste! ;) självklart har jag inte tagit bort dig, gillar din blogg jättemycket :)

Kraam

Fahrudin

Hai

Elin

Fina bilder! :)

Jarinafoto

Svar: Tack så mycket!

A N G E L I J N A

fina bilder :)

emma

sv. ingen orsak! :) du har förrsten väldigt fina ögon! (antar att det är du på bilden i detta inlägg) :)

jessikaa - FOTO

härliga bilder :)

Anonym

fina foton!

Platin

Jag borde anmäla dig eftersom du just hotade mig. Jag har inte skickat något spammeddelande! Så sluta anklaga folk för att försöka få läsare.

Amanda

eller varför inte småland och växjö?;)

Erika

Hur har du gjort den genomskinliga ramen runt bloggen? :)

LOVISAS PICS

Åh, vilka fina ögon på första bilden! :) Kan inte du vista hur du redigerar ögon någon gång? :)

Molly Bergström, UPPSALA

Tjoho :)

Hoppas du får ett bra slut på den här veckan :) kraaam

Elin

Sv: Tack! :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Tack vad du är snäll :D

emma

sv. ingen orsak :)

Emelie ▲

gu va fin du är :D älskar dina ögon!!

Fisken- Fotoblogg ♥

Hey på dig !

Allt bra ?

Kram

Lova

Åh, en jättefin blogg du har! Älskar dina bilder :) Var redigerar du dina bilder & vilka effekter brukar du använda? jättesnällt om du vill svara. Gör det gärna genom att kommentera min blogg, http://photogallery.devote.se

ha det fint!

michelle bergström

Vilka fina bilder! :) Vad har du för kamera? :)

SARAS FOTON&TECKNiNGAR

Så vacker du är! Älskar dina ögon!

KiwiBerries

fina bilder =)

M

Otroligt(!!)Duktig på att fota må jag säga!!