Helgen som varit

Nu har jag äntligen hunnit vila lite efter denna helg! Var som sagt ledig i fredags så gjorde inte många knop på dagen men på kvällen var det dags för Emma och Ericas 20-års kalas! Grymt kul och riktigt härligt folk där! Mindre kul dock att gå upp på morgonen och jobba, men det klarade jag! Igår kväll var det även dags för fest hemma hos Nylander, dock så var jag chaffis så var nykter hela kvällen! Idag har jag jobbat också och nu firar jag att jag har semester i två veckor, hoppas på fint väder nu! Imorgon kommer det även upp en liten fototävling här, vet att ni har väntat på detta ett tag! Hoppas ni har haft en fin helg?
5
malin [fotoblogg]

......

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

haha älskar Bieber-masken xD härliga bilder!

- Visst är det! Alltså jag har ingen aning :O Har skrivit till Bloglovin och frågat men de har inte svarat än. Först stod det att jag hade 0 följare och då testade jag att lägga in widgeten igen och nu står det sådär ... hatar när saker strular! :(

~ L I N N ~

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

dominic

Kul att Bieber var där! Aldrig träffat honom själv men han verkar ju trevlig.

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: det undrar jag med! :O Men jag lyckades få till det nu .. de hade tvångsuppdaterat mitt konto för att min profilbild aldrig syntes rätt. Så jag kom själv på att byta ut koden i bildlänken till "mitt nya nummer" ... ^^ Men ingen länk (typ från tidigare inlägg) kommer fungera om jag inte uppdaterar ...