2,5 år tillsammans

Idag har vi varit tillsammans i 2,5 år, 913 dagar, och måååånga timmar. Känns både som en evighet och ett kort ögonblick. Det har hänt så mycket under den här tiden som jag inte skulle vilja uppleva med någon annan. Du är mer än bara min pojkvän, du är även min bästa vän och den som håller mig stabil på marken. Utan dig vet jag ärligt talat inte hur jag skulle leva idag. Det här är bara början på våran långa resa, och som jag längtar efter våran framtid tillsammans. Jag älskar dig så mycket Sebastian
17
- Anna Lötberg -

Grattis till er! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

GRATTIS :D!

Jarina

Grattis till er! :)

Camilla (Milliz)

Grattis till er :D

CASSANDRA

så fina! grattis :)

sofia - foto

allt bra ? :)

Nina

Naw :3 Grattis till er!

maricel

Hej! Härliga Bilder och GRATTIS! :D Vad har du fotat med för objektiv här? :)

sofia - foto

sv: jodå, det är bara bra! händer idag då? :)

Malin

Allt är bara bra med mig, hur är det själv? :)

Grattis!! :D

ANTONSFOTO

Sv: Tack så mycket!! :D

Johanna

Haha härliga bilder! Och grattis på er dag!

här är allt fint, gissar på det är så hos dig med?

Johanna

Haha härliga bilder! Och grattis på er dag!

här är allt fint, gissar på det är så hos dig med?

molly - jmphoto.webblogg.se

sv: ja det är super, hur är det själv? :D

Miriam

Åh, så söta! Grattis till er :)

AKP Photography

Gratulere så mye :D Så søte dere er :P

emma ♥

söta bilder!

sv: tack, detsamma :)