Hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar


Jag är lite kär i denna låt, gått på repeat sen den släpptes igår. Det här är gamla Kent, det som jag saknat dem senaste åren. Det är såhär dem ska låta ♥ Åh vad jag längtar tills i sommar då vi ska se dem live igen i deras hemstad och min hemstad Eskilstuna.

Skulle även skriva detta igår, men just då hade blogg.se systemuppehåll (typiskt min tur) Men jag har ändrat nu så designen ser bättre ut i Internet Explorer också, dock har jag småfix kvar så var beredd på detta. Jobbar med detta så fort jag får tid haha!
10
Lindassphoto - fotoblogg

Grym låt! :)

JARINA / En fotoblogg

Svar: Utsidan är god, men insidan är ännu godare! :)

Sofia

åh nice :D

Moa

riktigt snygg blogggggg!!

bloglovin byte ? :D<3

- Anna Lötberg -

Vahetteree... Du är ju duktig på bloggdesign och så. ;) Har fastnat i min design, där jag vill att en genomskinlig ruta bakom headern (inte wrappern) ska löpa ner ända till slutet. Grejen är att jag inte kommit på någon "auto"-kod som gör att den följer med beroende på hur långa inläggen är.



Har du något förslag på hur man kan göra? :/

alexandraeriksson [fotoblogg]

Åh är helt kär i låten verkligen!

Annika

Nu har du fått din länk som tack för att du röstade på mitt bidrag i fototävlingen!



Kika in här:

http://blogofphoto.blogg.se/2012/march/tack-till-alla-er-som-rostat.html#comment

Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

SV: Tackar ^^; Alltid roligt att vinna saker :P

- Anna Lötberg -

www.lotbergphoto.blogg.se/testblogg/



Där får du en smygtitt på hur jag har jobbat, hihi. Men jag har gjort en separat genomskinlig ruta som jag har lagt bakom hela bodyn. Du ser även att rutan slutar typ halvvägs ner, jag vill att den ska fortsätta, liksom... ;) Åh supersvårt att förklara!

Cindy [Cindyles.blogg.se]

älskar låten och jag har alltid gillat dina bilder o sättet du fotar på! :)