Ny design

Nu har jag gjort en lite update på designen, kände att det var dags nu! Är inte helt färdig än dock, lite småsaker som ska fixas. Men vad tycker ni, snyggare än min förra eller ska jag behålla den gamla? Säg även till om något ser lite knasigt ut!
32
Malin

Otroligt fin! :)

För mig så är inlägget lite över heandern :/

- Anna Lötberg -

På min dator lägger sig bilden på dig över högra delen av headern :(

Lindassphoto - fotoblogg

Superduper fin! :D

Yohanna - foto & Chihuahualiv

Snyggt! :)

Moa

Fin och kreativ design!

Sofie [fotoblogg]

Jättefint! :)

Ida - Fotografering

Sv: TAckar! :D

Memmiis

Super snygg design!

JARINA / En fotoblogg

Svar: Ja, det är verkligen skillnad! Kul att du gillade jämförelsen :)

Gabbi -- TÄVLING PÅ BLOGGEN! - SoGs - 2 girls, 1 blog!

Hej, vi har en veckans-blogg tävling och vi undrar om du vill va med?Snabblänk: http://sogs.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-1.html#comment

Ber om ursäkt om du inte gillar sånna kommentarer.

Linnea [Fotoblogg]

Jätte fin design!:D



Hoppas du får en bra kväll!

KRAM

Anonym

Den gamla va snyggare :)

Alice

Hej hur mår du? bloglovin byte? kram :)

Suana.T "Fisken"-Fotoblogg ♥

Sv : Härligt ! Min gårdag var helt okej. Idag var det är toppen dag dock!

Din nya design är jättefin ! :)

Kram!

QUI

tummen upp! älskar headern

linnea holmdén

imorgon kommer den första bloppisen upp, kika in på; http://linneaasbloppis.blogg.se/ och se om det finns något som passar din smak.

kramar linnea

Johanna sühl

Din text på ''innan du kommenterar'' är jätteljus, man ser knappt vad det står! ;)



Har dagens blogg på bloggen nu, vinnaren dras imorgon, ja meddelar när vinnarna är uppe ;)

http://johannasuhl.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html#comment

Malin

Det ser bra ut nu! :)

Sissi

fint det blev!

- Anna Lötberg -

Idag ser allt bra ut :D Var nog min dator som var seg... ;)

Elin

Super fin! Hur får du bilderna i trianglar? ;O

Ellen

Superfin! Den ser jätte bra ut på min dator i alla fall! :)

Elina

tycker nya designen är grymt snygg! är de du själv som gjort den? :D KRAM!

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Jätte fin!

Felicia Andreasson - Foto

grymt fin design du har fått! :D

Sofia [fotoblogg]

Fint det blev! (:

ida westerberg<3

snygg ;D

Felicia

Jättefint! men undrar en sak, hur gör man för att få ett annorlunda typsnitt på rubriken? Jag menar så att även de som inte har det typsnittet ser det? :)

KandyKupps

SJUUKT snygg!

Ida

Riktigt grym design :)

Linnea (FOTO)

Kan inte du visa hur du gjorde din nya header? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

riktigt snygg design! :)