Those dreams we dreamed came from the borderland

Dag två som jag är ledig, otroligt skönt. Igår var jag nere på stan en sväng och fikade med Nylander & Ellen och sen blev det även lite shopping. Kommer nog visa senare vad jag köpte! Nu ska jag snart iväg till stan igen, fotografering med Viktor står på schemat. Ska även försöka komma ihåg att hämta ut mina pollen-mediciner, enda nackdelen med våren... Sen ska jag bara ta det lugnt, sex arbetsdagar i rad  som väntar innan jag är långledig över påsken! Gissar att många av er som läser snart har påsklov, har ni planerat något skoj under lovet? Nu måste jag börja förbereda kameraväskan, hoppas ni får en bra dag i solen!
8
Anonym

cool bild

JW Photography ♥

Mysig bild! :)

Sofie [fotoblogg]

Fin bild :)

carina dahl.

Älskar din bloggdesign, så enkel och stilren! :')

Lust att göra ett bloglovin byte kanske? :D

KRAM

Elin

sv; Ja gör det! Vore jätte snällt! :D

Kattis

Hej fina bilder och fin bloggm, hitt kommer jag komma oftare. Kolla in hos mig så kan du få läsa om allt och lite till, bloglovinbyte? Kraaam :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet

Vad köpte du?! :D

emel

Läs gärna min blogg, skriver varje dag om mitt liv! <3



http://eemeels.blogg.se/