Utmaning - 11 frågor

Regler: Svara på de elva frågor som personen ställt till dig och lägg upp på din blogg.
Utmana 11 nya fina bloggare och ställ 11 nya frågor till dem.  Jag blev utmanad av Ebba.

1. Vad gör dig glad?
Mina vänner, familjen, min pojkvän, fotografering + mina älskade husdjur ♥

2. Om du vore ett djur, vad skulle du då vilja vara för något?
Skulle nog vilja vara en hund eller en gibbonapa haha!

3. Vilka länder har du besökt?
Norge, Tyskland, Spanien och Tunisien.

4. Vilken person skulle du helst vilja byta liv med för en dag?
Hmm, vet faktiskt inte! Ellen Degeneres liv verkar grymt kul, så kanske hon!

5. Favoritaffär?
H&M

6. Vad är det första du gör när du vaknar?
Käkar frukost och tittar på morgontv.

7. Vem/vad inspireras du av?
Jag inspireras av fint väder och mina fina bloggläsare.

8. Hur ser dina sommarplaner ut?
Just nu så ska jag jobba nästan hela sommaren, har ju sökt till högskola i höst så kommer jag in där så blir det flytt till Kalmar i Augusti och sen ska jag även se Kent och Coldplay i sommar också. Ska även hinna med att fylla 20 år den 29 Juni och sola och bada med mina fina vänner.



9. Vad spenderar du helst pengar på?
K-L-Ä-D-E-R! Fast just nu läggs dem mesta pengarna på bensin och mat, tjohoo...

10. En sak du önskar att du var bättre på?
Vara mer nöjd med mig själv. Jag duger precis som jag är.

11. Din absoluta favoritlåt?
Damn, hard question! Får nästan nya favoriter varje dag, men den nyaste favoriten är Nicki Minaj - Va Va Voom.

Dem jag utmanar är: Anna , Amanda , Ida , Josefine , Lovisa&Malin , Malin , Beatrice , Linda , Rebecka , Sissi , Claudia

Här är era frågor:
1. Vilket är ditt favoritord?
2. Vilken är din favoritårstid?
3. Vad gör dig stolt?
4. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
5. Vart är ditt favoritställe i hela vida världen?
6. Vad spenderar du helst pengar på?
7. Vilken är din absoluta favoritlåt?
8. Om du får barn i framtiden, skulle du ha något emot om han/hon också bloggade?
9. Nämn dem tre saker du är mest nöjd med hos dig själv?
10. Hur spenderar du helst en varm sommardag?
11. Vilken är din favoritmaträtt?
13
esmiiss (besöök!<3)

nice blogg ;)

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

vilka fina bilder :)

- Anna Lötberg -

Åhå, ska se till att göra den någon dag :D

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en fortsatt bra kväll sötis :)

Rebecca

Gör den imorgon :)

Amanda

sv: åh tack:) jag fixar detta imorgon:)

♥ L I N D A

allt bra? :)

Felicia Johansson

Vad fint du har fått det i bloggen!



Godmorgon! Vad roligt att du ville vara med i veckans tisdagens blogg, nu är dessutom vinnaren publicerad. Ha en riktigt bra tisdag nu :)

Carolina♡

Shit va fina bilder! va har du för kamera? :) kram

Rebecca

Sv; Omg ofta! Han är fett snygg! Hälsa honom det ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Okej, jag ska försöka göra det! :) Har en annan också! :)

Sissi

sv: åh, vad roligt! ska göra utmaningen så fort jag får tid, har lite stressigt nu så har inte hunnit blogga på länge ;)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

intressant att läsa svaren, söt du är som utmanar mig också! :) Ska se om jag kan få in några frågor i sista delen av min frågestund. Blir rörd av hur många som utmanat ^^