Viktor Frisk #6

Modell: Viktor Frisk [http://www.viktorfrisk.com] Nikon D7000 +  Nikkor AF-S 50/1.8

Några försenade bilder från fotograferingen jag hade med Viktor för cirka 2 månader sen, bättre sent än aldrig! ;) Är som sagt lite tomt på porträtt-fronten, men har ju två studentfotograferingar inplanerade (en nu på fredag) Så snart får ni se mer porträtt!
29
emma klang- hobbyfotograf i Malmö

Jättefina bilder! är ny följare på bloglovin ;)

Melvina

vill du fånga mer läsare? var då med i dagens blogg då du kan vinna och fånga mer läsare ! :) http://melvina.blogg.se/2012/may/dagens-blogg-2.html

Malin

Sv: Haha, tacktack;)

Elin Eriksson

Sv: Åhh tack så mycket! :) Tyvärr så har jag inte bloglovin :)

eemelielinneea † photo clothes everyday

riktigt fina bilder! :) och en otroligt fin blogg!

Sara

Jag gör gärna bloglovin byte! Ska börja följa dej nu!

Lovisa & Malin

Vad fina bilder som alltid! Har du instagram? / kram Lovisa

SALLY

riktigt fina bilder !

mathilda

okej skönt :) nej ja är hemma och bara tar de lugnt :)

SALLY

visst, jag följer dig nu, skicka en kommentar när du följer mig :)

Julia

sv: Tack så mycket, dsm! :)

Carolina♡

Super fiin blogg!♡

Sandra

Du är så himla duktig Malin! <3

KRAM FRÅN MIG OCH SIRI

Photo by Tborgs

Sv: toppen! :) kram

Och snygga bilder!

withemilia

Jättefina porträtt! :)

anna

Jättefina bilder! :)

eemelielinneea † photo clothes everyday

SV: tack så jättemycket :)

javisst, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! :) kram

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

dsm! :) Kram

Annster

Det var så lite!

Jag använder tyvärr inte bloglovin själv, men det är alltid roligt om du skulle vilja följa mig endå :)

PHOTOGRAPHY BY MATILDAH

svar: okej, visst! :) säg till när du har lagt till mig på bloglovin så lägger jag till dig :)



Fina bilder! ;)

BYJULJA

OKeejj, Själv är jag inte nöjd med min kamera! ;(



Vart redigerar du dina bilder? Photoshop eller? :)

kram

POOS - Ogarp foto

Så jäkla fina och krispiga färger i bilden! :)



Sv: du är värd fina kommentarer Malin för du är verkligen superduper duktig! :)

Ha en grym dag!

KRAM

BlogTools





Hej!



Vill du ha en mer framgångsrik blogg? Behöver du en knuff i rätt riktning?

Besök våran blogg på http://blogtools.blogg.se och se vad vi har att erbjuda dig nu under våran lansering.



Ha en toppendag!

/BlogTools

Jennyh

alltså jag menade att D7000 klarar väl av ett Nikon D7000 + Nikkor AF 50/1.8, eftersom det är väl inbyggt autofokus i kamerahuset? och då behövs det inte i objektivet? :)

vvvviktoria

sv; Tack!! Visst, säg till när du följer mig så följer jag dig med! :) kram

Rebecca

Ofta!!! Känner du honom?!? :O

Felica<3

sv;Har tyvärr inte lovin:(

KRAAAAM!!

hanna ♡

hoppas att du får en fin kväll! :D

Mikaela Martinsson

Fina bilder, kul med en kille som vågar modella - modigt! :)