The magical frost

Åh vad jag älskar att fota frost. Det är något harmoniskt och magiskt över att fånga frost på bild. Det lilla i livet som många inte lägger märke till, men som är så vackert när man väl ser det. Oj vad djup jag blev nu, min hjärna är lite mjuk efter dagens gympass som jag precis kom hem i från. Nu ska jag kasta ihop lite kvällsmat och sen pyssla lite här hemma. Vad gör ni idag?
bild - foto - frost - natur - snö - vinter
11
Malin

Gud vilken otroligt fin bild!! :)

Olivia

Åh vilken fin bild! :)

Jarina

Så underbar bild!

POOS

Jag tycker att det är superfint med frost! Och detta foto blev magiskt vackert!

Alice

Vacker bild!

Jarina

Svar: Tack snälla!

Josefine

Vilken vacker bild! :)

Jennifer-livet genom mitt objektiv

Vad för objektiv använder du på den är bilden? ;)

bbypeach

Vill du bli länkad för massor av nya läsare?
Kolla in detta isåfall ;)

thephotographs.webblogg.se

skulle bli jätteglad om du skulle vilja vara med i min veckans blogg! :D http://thephotographs.webblogg.se/2012/november/veckans-blogg.html#comment

❤ w i l m a ❤

Fin bild! :)