Efter en månad med Fitnessfighten

(bildanalys på min kropp under denna månad som gått. dock är bild tre inte så rättvis då jag har lingonveckan just nu och är lite mer svullen än vanligt. tycker det är galet att min kropp ändå har förändrats så mycket, jag är stolt över mig själv, -2,5 kg!)
 
Tänkte om ni kanske vill höra lite om min månad med Fitnessfighten, nu när den är över. Jag känner först och främst att jag utvecklat min syn enormt på kost och träning. Jag har tränat mycket tidigare också, men då har det varit tråkigt och mest inriktad på löpning. Det gjorde mig riktigt uttråkad och jag märkte inge skillnader på kroppen heller. Kosten ska vi inte ens prata om, käkade godis varje dag och behövde nästan alltid få i mig socker för att orka med allt. Jag hade hamnat i sockerträsket.
 
Nu känner jag att jag är en helt annan person, tack vare Fitnessfighten. Nu är jag mycket mer medveten på hur jag ska träna för att det ska ge resultat, och nu är träningen mycket roligare! Jag åt enligt deras riktlinjer men kommer in princip att återgå till min vanliga kost nu. Dock så avslutade jag nästan helt min Fitnessfight den 24 oktober, just för att vi åkte hem till Eskilstuna då och jag hade ej tillgång eller tid till att laga mat eller att träna.  Jag ångrar det i efterhand nu för jag ville veta hur mitt resultat hade blivit om jag kört fullt ut, men jag är grymt nöjd ändå! Kommer definitivt köra på detta koncept fullt ut när det närmar sig våren, blir mycket lättare när det är varmt ute. Men jag kommer absolut fortsätta följa deras träningskoncept 4-5 gånger i veckan, mår så grymt bra utav det! Är ni också intresserade av att anmäla er? Det gör ni på worldofshape.com, ni kommer inte ångra er!
fitness - fitnessfighten - träning
6
Mohammedi's | Art, model & designer

coolt

☆Z I N J A☆

Vad duktig du är :)
kram

Cheersisterss★

Sv; Va roligt! Samma här faktiskt :D Allt bra?! :D

yasmine modell mamma och fru

tack här är det också bra, ska laga lite middag nu och sen bara lördagsmysa.
grattis till minus på vågen (fast det ser inte ut som du behöver det)
kraam

eemelielinneea † FOTO

åh va duktig du är!! :)

SV: åh tack så mycket! kramis

Felicia Johansson

Grym du är Malin. Bara du är nöjd med vad du har gjort och känner att du mår bra av det! Bra jobbat :) kram