Bad day

Hallå på er igen! Nu är jag tillbaka efter en helg i Eskilstuna. Har hunnit med allt från utgång, filmmys och shopping med vänner och familj. Just nu känns det lite tomt igen, men ska tillbaka om ca 3 veckor så det klarar jag! Idag är det ganska många som startat sitt höstlov, men inte jag inte. Höstlov finns inte när man läser på universitet, tjoho. Vill vara liten igen och ha lov och studiedagar :(  Eller ja, liten och liten, i mitt huvud är jag fortfarande i 16-17 års åldern haha! Sitter och pluggar just nu, men har ingen motivation alls. Har varit ganska omotiverad några dagar nu, pga brist av både träning och sömn. Känner mig lite krasslig så kan inte träna idag heller.... :( Dåliga måndag! Nej nu ska jag sluta vara så negativ och göra lite nytta, ha det fint så hörs vi!
lov - skola - träning
3
POOS

Det blir ju tyvärr att man blir lite seg nu när vädret är så himla tråkigt :(

Elin

Find Bilder du tar, är du Fotograf?

Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig.

jaminey

va fin du är:)
kolla gärna in min blogg :)