Give your heart a break

Modell: Katarina Farah - Nikon D7000 +  Nikkor AF-S 50/1.8

Bild från i somras, saknar värmen! Detta blir ett snabbt inlägg, ska kila iväg till gymmet nu när jag har motivation. Ha det fint ♥
Model - Modell - PORTRÄTT - Sommar
10
Alice Gustafsson

Vacker bild!

Linda [fotoblogg]

Shit vilken fin bild :D

Jarina

Så snygg!

Sofia

Jag skickat dig ett mail med mina inloggnings uppgifter!
Kramar, Sofia

Jarina

Svar: Tack snälla :)

Olivia Magnusson

vacker bild :D
kramis♥

vvvviktoria

Hejsan! Vi gjorde ett bloglovin-byte för ett tag sen. Så nu har jag en liten koll vilka som fortfarande följer mig eller om det bara var så att man slutade följa efter ett tag. Så, följer du fortfarande mig? :) Hoppas du får en fin kväll, kram / v

Adriana Cajani

Sv: eller huuuuuur! :) jättefin bild verkligen!

Elin

Följer dig också nu, har du fotat länge?

Felicia Andreasson

Fin bild!! :D