Looking for something new to read

Ja som jag har nämt tidigare så skaffade jag twitter för någon vecka sen, men har inte hittat så många som jag kan följa, mest kändisar. Så skriv era twitternamn om ni har twitter i en kommentar så ska jag börja följa er! Ni får gärna följa mig med, mkarlstroom heter jag som sagt! Sen får ni gärna tipsa om folk ni följer, jag gillar det mesta i alla genrer och så!
twitter
9
emelie

emeliemcfly heter jag! :)

M ä r t h a . V

Ska följa dig! Heter Phootoographer :) <3

ellen

Har inte twitter men kan kolla in på din då och då :) Fin blogg!

kram.

Johanna Kleppe

johannagoesmad heter jag, följ hemskt gärna, jag följer tillbaka! :)

Together we are stronger

Hej!

Ta en till på min unika och inspirerande blogg där allt handlar om kärlek, inspiration,styrka och mod. Vi delar med oss om olika händelser i våra liv och tillsammans stöttar vi varandra!
Vi är alla viktiga

Kram!

Joanna-Livet med Asperger+reumatism

Hej!
tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där man kan vinna snygga smycken som jag tror du skulle gilla:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/10/tavling-vinn-valfritt-smycke.html
om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra vecka!
kram

Fotokatalogen

Är inte twitter bara till för att skapa en massa gräl hos gammelmedia? Kan man ha nytta av det?

Sissi

Jag heter enligtsissi på twitter, följer dig :)

Caroline Nilsson

Sv: detsamma! :)
Visst, säg till när du lagt till mig och vilket nummer du blev, så gör jag samma sen! :D