Sköna söndag

Härlig bild tagen på ölandsbron som jag snabbt lade upp genom instagramfunktionen, så smidigt! Nu är helgen snart över och jag är helt sluuut efter att ha haft Sebbes familj på besök. Men vi hann med en tripp till Öland i spöregn igår och sen var vi en sväng i Kalmar med. Nu ska jag försöka varva ner lite så jag är pigg inför kommande skolvecka (om fyra dagar så åker vi hem till Eskilstuna i tre dagar, åh vad jag längtar!) Hoppas jag frisknar till också så jag kan träna imorrn. Har ni haft en fin helg?
Bro - Familj - Fint - Helg - Instagram
12
Angus

ja men visst va den bra!! riktigt bra tyckte jag, såg att den inte fått så bra kritik dock..

▲ M-fotoblogg

Jag har haft en minst sagt galen helg haha.

K O K O S

Underbar bild!
sv: Men tack sötis!

▲ M-fotoblogg

aah, träffat kompisar och så var vi hos en så kom de en random och däckade hha

Jasmine

Åh vad härlig bild! :)

Chaterine jonsson

Häftig bild!

Malin

Åh så vacker bild!!

Hanna Wild

fin blogg du har! :}

Miriam - En blogg allt möjligt underbart ♥

sv: Absolut - har lagt till dig nu - säg till när du gjort detsamma!! :) ♥

Koffe

Fantastiskt fin bild!

Simon Glimholt

Superfin bild! Det är gött att åka över den vid solned/uppgång :)

Yuki Yoursic

Härlig bild ^^
sv: nu följer jag dig blev nr 842. :)
Kram