JUST A SIMPLE GIRL IN A MESSED UP CITY #2

 
Har så mycket snygga bilder att visa från denna fotografering så det är inte sant, det är en fröjd att jobba med Katarina kan jag lova! Vill ut och fota så mycket nu, har massvis med inspiration inför våren (om den kommer hit någon gång haha) Om ni vill bli fotograferade av mig och bor i Mälardalen-området (eller bara i närheten av Eskilstuna) så tveka inte på att höra av er!
17
Cajsa Lindahl

god morogn sötnos! allt bra? :D

Cajsa Lindahl

superfina bilder! :D

det är bara bra med mig med. :) nyvaken...xD hehe...sov dåligt igår så i natt har jag sovit som fan istället. :P

Cajsa Lindahl

ja det va skönt som fan.. :)

Cajsa Lindahl

inget vad jag har planerat i alla fall. :) själv?

Cajsa Lindahl

åh, gött! :D till eget? det är det bästa som finns! ^^ minns min första lägenhet. saknar den som fan. nu bor jag hos min mormor och morfar. det gick inte att hitta något eget i sthlm på så kort tid. :(

Erika - fotoblogg

Sjukt snygga bilder! :)

bella

Fina bilder!

A N N N A I Z (Annis)

Fina bilder! :)

POOS

Superfina foton! :) Särskilt den sista!

bella

hehe lugnt! :)
kram

Cajsa Lindahl

Fan va härligt! :D

AKP Photography

Stilige bilder! Nydelig lys og kul location :D

Malin

Åh vad fina bilder!! :)

Sofia

väldigt fina bilder :-D

Malin Jenny Westman - Mamma till lilla Alice

Jätte fina bilder :)

TOVA

super fin blogg! älskar bilderna!:)

Emma Mäki

Vilka fina bilder! :)