YOU WERE STRONG AND I WAS NOT

 
Snart kommer jag berätta för er vad som hänt, varför jag knappt uppdaterar bloggen. Ska ge det några dagar sen får vi se om jag kan berätta det då. Det är absolut inte för att jag har tröttnat på att blogga, utan jag har en väldigt bra anledning. Vill tacka för alla fina kommentarer och nya följare på bloglovin som jag har fått under dessa dagar, det värmer så mycket ska ni veta ♥
8
Jennifer-livet genom mitt objektiv

fin bild!

Marie Bergman

Ojdå. Spännande! :)

aina [fotoblogg]

Vilken fin bild :)

˟ Photospiration

Fin bild :)

Y A S M I N E

Oj, vad som än hänt hoppas jag att det löser sig för dig!

Mary

Så fin bild :D kramar

hanna

as fin bild :)

ida

Hej! vi har tidigare gjort ett bloglovin-byte men jag har nu bytt blogg, så följ heartofme.blogg.se istället, kram!