Katarina Farah #3

Åh, har så många snygga bilder från denna fotografering så det inte är sant! Vill egentligen bara visa upp allt på en gång men då blir det ju ingen spänning ;) Idag är det en lugn dag, ska plugga klart det sista och sen ut på en långpromenad. I morgon och på fredag så befinner jag mig i skolan hela dagen för att redovisa, sen avslutas det kapitlet. Ska bli skönt sen när högskolepoängen trillar in så man får bekräftelse på att man har klarat det, en milstolpe i livet att få sina första "riktiga" poäng.
12
Esmeralda Edenberg

Åh så snygga bilder!

Jarina

Svar: Ja, verkligen! :)

Fina bilder!

Frida Lindqvist

Vilken härlig blogg du har! :')

sannas rum

Gud så vackert, hade jag bott närmre dig hade jag velat bli fotad av dig :) Säg till om du kommer till GBG någon gång (;

Felicia Andreasson

Så fina bilder! :D

Emma

Fina bilder! Ha en trevlig helg. :)

Sara ♥

Jättefina bilder! :)

Fanny

Så bra bilder du tar!

Shimmerdimmer - Mitt land är frusen musik

Vilka fantastiskt vackra ögon! :)

Claudia

Älskar dessa :)!

Patricia

Åh så fint skärpedjup och fina färger :)

Malin Aurora

Fantastiska bilder!