KATARINA FARAH #5

 
Woops, blev visst en liten paus igen. Är så oinspirerad just nu så det finns inte ord för't. Är lite nere för tillfället, tror mest det är för jag är så uttråkad om dagarna (börjar inte jobba förrän på måndag). I morgon ska jag i alla fall in till stan och fika med mina fina vänner och även besöka gymmet en sväng, det mår jag nog bättre av! Vad gör ni när ni känner er oinspirerade och allmänt trötta?
10
JB - fotografi

Fina bilder :)

Alice Gustafsson

Riktigt fina bilder :)

E M E L I E

Kollade igenom bloggarna som jag följer i min bloglovin' lista. Då såg jag att din blogg var med, hehe!

Hoppas iallafall att du har haft en underbar tisdag, kram :)

˟ Photospiration

Fina bilder :)

Lena

Väldigt fina bilder du fotograferat :)

JUNITJEJ

Snygg jacka!

Koffe

Underbart ljus i porträtten. Kul att det snöar lite i bilderna också. Fager modell för övrigt :)

Thilde Larsson

Så jävulskt vackra bilder<3
Allt väl nu da?
Något som händer da?;)

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Snygga bilder:)