HÄRLIGA FREDAG

 
Äntligen fredag igen! :) Fick inte njuta så mycket av förra helgen då jag jobbade men det ska jag allt göra denna helg. Jobbar dock mellan 13:15-20:15 idag så får inte ta helg förrän ikväll. Har ingenting planerat i helgen heller, ska bara ta det lugnt. Måste hinna njuta av vädret också innan det blir allt för kallt ute, åh vad jag älskar hösten  Har ni läsare något kul planerat i helgen?
23
Cathie | Equest Photography

- Tack så mycket!!
Vilken fin bild!! Är det din hund?

aina [fotoblogg]

Superfin bild :)

Annika

Grymt söt hund ♥

felicia

så fin hund :)

Nalliiz

Jätte söt hund!

Amanda [SPONTAN]

Superfin bild :)

Felicia

Sv: detsamma :) kram!

Maja

hej hur mår du idag?
kram, :)

Annika

SV: tack så mycket :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Vad bra :) Det är bra här med!

Enklare kan jag nog hålla med om, men inte snyggare ;)

Johanna - A dream as model ♥

sv: detsamma!

Mickis

Vilken fin hund! Är den din? :)

Julia

Vilken underbart söt hund! Vad för kamera använder du?

elin wahlberg

vad söt bild!

TOVA

sv: det var det!
men så fin hund!:)

Cathie | Equest Photography

Superfin!

i ♥ p h o t o - tilda

Vilken söt hund och jättefin bild! :'D

Emma

Åh gud så söt hund!
Ha en trevlig helg. :)

Jarina

Svar: Tack så mycket! :)

Olivia

Så galet söt!!


SV: Tack snälla. :D

Emma

Jätte fin bild, så gullig hund! :)

Jag ska nog bara vara hemma och ta det lugnt i helgen. :)

Amanda Lundkvist

så söt hund! :D

Webbyrå

Grymt snyggt! va duktig du är :D

Svar: Åh tusen tack, kram :)
malin [fotoblogg]