Viktor Frisk #1

Modell: Viktor Frisk [http://www.viktorfrisk.com] Nikon D7000 +  Nikkor AF-S 50/1.8
En liten sneak-peak från gårdagens fotografering. Sugna på att se mer? ;) Idag har det varit en fartfylld dag. Jobbade från 10-15 sen var det kalas hos Sebbes morbror. När vi skulle därifrån så slutade bilen fungera så efter många om och men fick vi bogsera den (dock började den fungera mitt i bogseringen, hallelujah) Så jag har varit ute ganska mycket i det kalla vädret idag, äckliga vintervindar! Nu ska jag fortsätta slappa framför tvn och redigera lite fler bilder, ha det fint så hörs vi imorrn!
19
- Anna Lötberg -

sv: Tack! Eller hur, snacka om värdelös webbläsare! Den är död i mina ögon... ;)



Väldigt snygg bild förresten! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack tack :D

snygg bild!

malin

haft en bra dag? :)

malin

den har varit toppen! :)

carina dahl.

Har lagt till dig nu! Säg gärna till när du lagt till mig med. :D

KRAM

Kattis

nu har jag addat dig på bloglovin ;)

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

hoppas du sover gott!:D

sofie

allt bra med dig? :)

sandra

Fin blogg och fina bilder ♥



Vad hittar du på idag ?

Kram

Malin

Jättefin bild!

Jag vill se fler! :)

ADRIANA

Riktigt fin bild!



Kan du inte göra ett tips om hur man gör "triangelformade" bilderm så som du har i din header? :D

jenna - det kan aldrig bli för mycket rosa!

Har skrivit ett inlägg om hur äckligt jag tycker det är med pinnsmala tjejer! Vad är din åsikt?

i'm a fkn badass ' / julia [foto&life]

snyggt fotat!

snygg kille!

Felicia Andreasson - Foto

sv: Åh tack så mycket! :D



Fin bild!

Beatrice

Var med i veckans blogg, jag drar 5 vinnare varje söndag.

http://www.nattstad.se/themostshiningstar?id=2875768

Skriv din blogg i samma kommentar så jag vet vem du är

Klicka på länken jag skicka för att komma till rätt inlägg!

Lebanezza

Fin blogg :) Allt bra?

ellen

hej, är allt bra med dig? :)

kram

Carolina - Beridare på stall Assla

absolut :)

Frida

Bloglovin byte? :D